FANDOM

Week 2

Week 3

Week 4

Aflevering 13 (#4416) - 13 september 2010

Jan is er als de dood voor dat hij het niet meer voor het zeggen zal hebben bij "Jan & Alleman" als Rita zich laat uitkopen door Bert. Jan grijpt dan ook elke kans om op zijn zus in te praten en daar is Maarten niet helemaal gelukkig mee. Pieter heeft zich tijdens het rock ’n roll-weekend meer pijn gedaan dan hij wil toegeven. Nico is van mening dat Pierrot zich niet genoeg inzet voor The Project en Morgane vindt dat de situatie tussen haar en Mieke niet meer leefbaar is. June stelt zich vragen omdat Lisa niet naar kantoor is gekomen en ze polst bij Rob en Peter of zij meer weten.

Aflevering 14 (#4417) - 14 september 2010

Lisa gaat de confrontatie aan met Bert. Hij reageert totaal anders dan verwacht en ze geraakt daardoor erg in de war. Hanne vraagt Mario om hulp bij haar verhandeling over de modewereld. Haar vader vindt het maar niets dat ze na haar humaniora naar de modeacademie wil trekken én hij heeft zich ook nog altijd niet verzoend met haar vriendje Remko. Jan vindt de wereldreis van Rita geen goed plan en hij probeert haar op andere gedachten te brengen. Het stoort Veronique dat Mario hun afspraak blijft uitstellen. Pierrot is niet van plan om The Project te programmeren op het cultureel event dat hij organiseert. De vraag is wanneer hij hierover open kaart zal spelen met Evy en Nico.

Aflevering 15 (#4418) - 15 september 2010

Bert heeft het moeilijk met de beslissing van Lisa en hij laat zich gaan. Marie-Rose leeft met hem mee en wil er voor hem zijn, maar dat is niet naar de zin van Lisa. Rita is nerveus om met Dimi op vakantie te gaan. Over het café hoeft ze zich nochtans geen zorgen te maken, want dat is bij Nico in goeie handen. Marie-Rose heeft met haar ex-vriend Mathias een afspraak gemaakt. Veronique kan niet geloven dat haar moeder alleen de verkoop van MVM ter sprake wil brengen. Hanne en Remko zijn nog altijd stapelverliefd, tot grote ongerustheid van Bart.

Aflevering 16 (#4419) - 16 september 2010

Rita voelt zich nog altijd schuldig omdat ze het café in de steek laat om met Dimi op vakantie te gaan. Na veel gedoe kan het koppeltje eindelijk naar de Ardennen vertrekken. In Benidorm staat het alarmsysteem dat Albert geplaatst heeft duidelijk niet op punt. Anna loopt er hierdoor zeer gespannen bij. Trudy wil dat Peter en Marie-Rose hun problemen uitpraten voor de grootouderdag bij Louise op school doorgaat. Bij Van den Bossche Electronics verloopt de samenwerking tussen June en Bart allesbehalve vlot. Hij blijft zich trouwens ook zorgen maken over de relatie van Hanne en Remko.

Aflevering 17 (#4420) - 17 september 2010

Bert maakt zijn opwachting bij "Jan & Alleman" om met Maarten de toekomst van het café te bespreken. De twee zien het allemaal groots en Jan is het niet eens met hun plannen. Brenda en Bart willen de vriend van hun tienerdochter beter leren kennen en ze nodigen Remko uit voor een etentje. Hanne vindt dat haar ouders hard van stapel lopen. Morgane voelt zich eenzaam nu Mieke zowat al haar vrije tijd met Pieter doorbrengt. Mieke voelt zich hier best wel schuldig over en plant een verrassing voor haar huisgenote. Bart en Bert maken zich zorgen over een belangrijke klant die June dreigt te verliezen. Trudy heeft een plan om Peter en zijn moeder te verzoenen.

Aflevering 18 (#4421) - 18 september 2010

Hanne is erg geschrokken van het nieuws dat Remko in Amerika gaat studeren en ze vreest dat dit het einde van hun relatie is. Haar ouders proberen haar ervan te overtuigen dat dit niet zo hoeft te zijn. Evy krijgt de toestemming om voor haar thesis interviews te doen in de gevangenis. Pierrot heeft hier zijn bedenkingen bij. Linda besluit op het laatste moment om Jan naar Bouillon te vergezellen en dat past niet in zijn plan. Ondertussen is er nog steeds geen logeerplaats voor de bomma en Albert gevonden, die binnenkort naar Vlaanderen komen. Peter en Marie-Rose willen niets liever dan een einde maken aan hun koude oorlog.