FANDOM

Week 30

Week 31

Week 32

Aflevering 181 (#4584) - 28 maart 2011

Marie-Rose en Mathias leven hoe langer hoe meer naast elkaar. Bij "Jan & Alleman" is het terug volle bak dankzij de senioren die van ’s morgens vroeg komen kaarten. Anna en Albert gaan naar de mis en zien Bert op het kerkhof aan het graf van zijn zoontje. Pierrot zit er mee dat zijn moeder weet dat Rob en Dirk mekaar ontmoet hebben. Rita heeft in het ziekenhuis een afspraak met Victor Praet en ze hoopt dat ze terug aan het werk mag in het café. Bart mist zijn kinderen, die nog altijd bij zijn vader en stiefmoeder logeren.

Aflevering 182 (#4585) - 29 maart 2011

Bart mist zijn kinderen ontzettend en hij vraagt aan Hanne en Jelle om terug naar huis te komen. Hanne gelooft niet dat haar vader zich herpakt heeft en ze wil bij haar opa en Linda blijven. Bert gaat de familie rond met zijn uitnodigingen voor de wake van zijn zoontje. Veronique is van mening dat Mario aan ontspanning toe is en ze doktert een verzetje uit. Trudy vraagt een dringend onderhoud met Victor Praet en Bart smeekt de ziekenhuisdirecteur hem in contact te brengen met de transplantatiecoördinator.

Aflevering 183 (#4586) - 30 maart 2011

Hanne blijft weigeren om met haar vader mee naar huis te gaan. Bart is zwaar teleurgesteld en werkt zijn frustraties uit op zijn vader. Pierrot en Rob beklagen zich tegen elkaar over Rita, die maar niet wil inzien dat haar eerste echtgenoot Dirk mogelijk veranderd is. Marie-Rose bezorgt haar zoon de uitnodiging van Bert voor de wake van Michaël. Victor Praet heeft nieuws voor Bart over de receptoren van Brenda’s organen.

Aflevering 184 (#4587) - 31 maart 2011

Pierrot is door zijn moeder voor een verschrikkelijke keuze gesteld en hij bespreekt dit met Rob en Dirk. Trudy is helemaal in de ban van Victor en geraakt er ook van overtuigd dat zijn overleden echtgenote aan de basis van zijn bizarre gedrag ligt. Mieke waarschuwt haar huisgenote om het niet te ver te drijven. Mario en Veronique vertrekken op cruise. Bert organiseert een wake voor zijn overleden zoontje, net op de verjaardag van Brenda. Roos is de senioren die “Jan & Alleman” inpalmen beu en ze wil dat Maarten aan de voorzitter vraagt dat de bejaarden hun manieren houden.

Aflevering 185 (#4588) - 1 april 2011

1 april is een feestdag voor Jan en hij slooft zich uit om zijn vrienden en familie bij de neus te nemen. Hanne is nog altijd kwaad op haar vader, nu zelfs nog meer omdat hij niet doorheeft dat de wake op de verjaardag van Brenda valt. Trudy onderneemt een nieuwe poging om Victor te ontdooien, maar dat loopt niet goed af. Veronique en Mario genieten volop van de rust en de romantiek tijdnes hun cruise. Hanne gaat nog eens uit en ze komt haar ex-vriendje Remko tegen.

Aflevering 186 (#4589) - 2 april 2011

In het jeugdhuis slaat de vonk tussen Hanne en Remko terug over. Pierrot weet zich geen raad omdat zij moeder hem verplicht om te kiezen tussen haar en zijn biologische vader Dirk. Feit is dat er zaadjes van onrust zijn geplant en dat Pierrot zich afvraagt wat Dirk allemaal verkeerd heeft gedaan in het verleden. Bert maakt afspraken met Hanne voor de wake van Brenda en Michaël. Op de cruise is Mario teleurgesteld omdat Veronique blijft doorwerken en hij dwaalt alleen rond op het schip. Marie-Rose en Mathias maken met haar kleinkinderen een leuke uitstap.