FANDOM

Week 33

Week 34

Week 35

Aflevering 199 (#4602) - 18 april 2011

Pierrot weet dat zijn moeder hem en Dirk heeft laten schaduwen door privédetective Lits. Het zit de jongeman zeer hoog en hij praat hierover met Evy. Louise verheugt er zich op om in haar nieuwe kamer te slapen. Marie-Rose is nu toch bereid om naar het verrassingsfeest voor Hannes achttiende verjaardag te gaan. Maarten en Roos tonen aan Nico en Rita de folder die ze voor hun broodjeszaak gemaakt hebben. Dirk heeft een goed gesprek met Rob over zijn vaderlijke gevoelens. Cynthia tikt Rob op de vingers omdat hij hun groepswerk verwaarloost.

Aflevering 200 (#4603) - 19 april 2011

Mathias wil van het verjaardagsfeest voor Hanne's achttiende verjaardag gebruik maken om Marie-Rose en Rita samen te brengen en te verplichten hun oude vete uit te praten. Hij bespreekt zijn plan met Jan en Dimi, maar zij zijn van mening dat het beter is om het verleden te laten rusten. Bart is klaar om zijn job als communicatieverantwoordelijke bij Van den Bossche Electronics terug op te pikken, maar tot dan steekt hij een handje toe in de “Jan & Alleman”. Zijn vader kan immers alle hulp gebruiken nu Maarten en Roos een broodjesbar gaan openen. June heeft een bizar gesprek met Bert.

Aflevering 201 (#4604) - 20 april 2011

Hanne wordt vandaag achttien jaar. Haar vriendje Remko lokt haar het huis uit, zodat Bart samen met Jelle, Linda en Jan het huis kan versieren voor het verrassingsfeest. Bert is gevraagd om niet te komen, maar luisteren is niet zijn sterkste kant. Tijdens het feest krijgen Rita en Marie-Rose trouwens een discussie. June bekent aan haar echtgenoot dat Bert haar gisteren thuis heeft opgezocht en zijn liefde heeft verklaard.

Aflevering 202 (#4605) - 21 april 2011

Bij Van den Bossche Electronics is het alle hens aan dek om alles klaar te krijgen voor de beurs in Dusseldorf. Bart moet nog teksten schrijven voor de prospectus en Rob ondervindt dat de combinatie werken en studeren een zware dobber is. Zowel Cynthia als June trekken aan zijn mouw en hij heeft op beide fronten achterstand. Dirk is het beu dat Pierrot hem negeert en hij maakt zijn opwachting in Leuven om zijn versie van de feiten te geven. Door dit gesprek komt Pierrot met nog meer vragen te zitten en op aanraden van Evy gaat hij met de bomma praten. Mathias heeft een interessante cateringopdracht voor Maarten.

  • In 2011 heeft Pierrot naar eigen zeggen nog regelmatig contact met Ingrid, zijn pleegmoeder van in de jaren '90. Ingrid en Herman komen ter sprake wanneer Pierrot meer wilt weten over het verleden tussen Rita en Dirk voor en na zijn eigen geboorte.

Aflevering 203 (#4606) - 22 april 2011

Maarten en Roos zoeken leuke gerechtjes voor de Belgische receptie waarmee Mathias een Chinese zakenman over de streep wil trekken om samen zaken te doen. Marie-Rose dringt terug bij haar dochter aan om contact op te nemen met Mario, maar Veronique maakt zich sterk dat de wintercollectie van MVM gered is zodra de stoffen zijn gekozen. Pierrot is van slag door zijn gesprek met de bomma, die hem de waarheid over zijn kindertijd heeft verteld.

Aflevering 204 (#4607) - 23 april 2011

De ruzie met Rita ligt bij de bomma op de maag en ze kijkt niet uit naar de Paasbrunch met de familie. Albert is van mening dat ze het beste naar Benidorm terugkeren, zodat Anna zich niet meer kan wentelen in de familiale problemen. Jan en Linda hebben er een probleem mee dat Maarten al zijn materiaal in hun keuken stockeert. Pierrot houdt bij zijn moeder een pleidooi om met Dirk te praten, maar zij ziet het niet zitten om de eerste stap te zetten. Ondertussen krijgt Evy in het studentenhuis het bezoek van Dirk, die een belangrijke beslissing heeft genomen.