FANDOM

Week 35

Week 36

Week 37

Aflevering 211 (#4614) - 2 mei 2011

Veronique probeert Mario te overtuigen van haar liefde. Peter is bereid om Bert een fortuin te betalen als hij de oplossing voor de laadpalen geeft. Maar Bert wil geen geld. Een agent brengt nieuws over Dimi, maar het is niet het nieuws dat Rita gehoopt had. Het is duidelijk dat Maarten en Roos hulp nodig hebben om de caravan op te knappen en te verbouwen. Niko stelt zich meteen kandidaat en Mathias stelt een van zijn loodsen ter beschikking.

Aflevering 212 (#4615) - 3 mei 2011

Veronique heeft niets meer te zoeken in Milaan en regelt haar terugkeer naar Vlaanderen. Trudy geeft Evy een rondleiding in het ziekenhuis en ondertussen zoeken ze een huiselijker ruimte voor de gesprekken met hun patiënten. Dirk en Rob leren elkaar beter kennen in de "Jan & Alleman". Ook Bart is onder de indruk van Dirk. Mathias is via zijn connecties te weten gekomen waar Dimi zich bevindt.

Aflevering 213 (#4616) - 4 mei 2011

Rob is van mening dat Dirk in aanmerking komt voor de openstaande vacature bij Van den Bossche Electronics. Veronique is vastbesloten om Mario voor de rechter te dagen en ze contacteert haar advocaat, Arianne Balencourt. Maarten, Roos en Niko werken verder aan de caravan, die ze tot "Roos Crevette" gedoopt hebben. In het ziekenhuis maakt Evy kennis met Julie. Marie-Rose brengt Dimi een bezoek en probeert hem te overtuigen naar Rita terug te keren.

Aflevering 214 (#4617) - 5 mei 2011

Dimi komt dan toch met Rita praten, maar het gesprek verloopt anders dan zij had gehoopt. Rob heeft een fout gemaakt in het groepswerk, maar gelukkig reikt Cynthia de oplossing aan. Bart is van mening dat de knappe studente dit niet zomaar doet. Er zitten vlooien in de caravan van Maarten en Roos. Evy probeert een gesprek aan te knopen met Julie, maar dat had ze beter niet gedaan. Anna en Marie-Rose bespreken de problemen tussen Mario en Veronique.

Aflevering 215 (#4618) - 6 mei 2011

Peter heeft Dirk uitgenodigd voor een gesprek. Rita is kwaad omdat Dimi voorlopig afstand wil houden. Paul heeft een lijvig dossier gemaakt om de leegstaande ruimte in het ziekenhuis te kunnen inpalmen. Trudy heeft haar zinnen gezet op dezelfde plek, maar haar dossier telt slechts enkele pagina’s. Jan houdt de uren van Niko nauwgezet bij, want hij is van mening dat Niko te veel bij Maarten aan de caravan werkt. Evy wil Julie helpen om werk te vinden en stelt voor om het sollicitatiegesprek in te oefenen. Marie-Rose weet dat haar zoon Dirk wil engageren en stelt voor om de man uit te nodigen voor een etentje.

Aflevering 216 (#4619) - 7 mei 2011

Rita en Niko moeten voor dag en dauw broodjes smeren voor de wielertoeristen, die in de "Jan & Alleman" halt houden. Evy betrapt Pierrot terwijl hij aan het surfen is op een datingsite. Ze kan haar lach niet onderdrukken, maar staat er wel op om hem te helpen met het opstellen van zijn profiel. Veronique krijgt van haar advocate de raad om met Mario een onderlinge regeling uit te werken in plaats van te procederen voor hun zoontje. Voor Bart en zijn kinderen is het moeilijk om Moederdag zonder Brenda te vieren. Dirk gaat eten bij Mathias en Marie-Rose.