FANDOM

Week 36

Week 37

Week 38

Aflevering 217 (#4620) - 9 mei 2011

Veronique heeft ingezien dat een gevecht niet goed is voor Cedric, wat betekent dat ze de jongen bij zijn vader in Italië zal laten wonen.","Marie-Rose vindt dit een moedige beslissing, maar Mathias maakt zich vooral zorgen over de toekomst van MVM. De cateringcaravan van Maarten en Roos is bijna opgeknapt. Dimi blijft Rita ontwijken en daar heeft zij het moeilijk mee. Dirk gaat met Peter praten over de oplaadpalen die Van den Bossche Electronics ontwikkelt. Trudy geeft Evy tips om het ijs te breken met Julie, het meisje dat door een verslaving op de afdeling psychiatrie verblijft.

Aflevering 218 (#4621) - 10 mei 2011

Hanne heeft op school haar theoretisch rijexamen tot een goed einde gebracht en ze vraagt aan haar vader om haar de praktijklessen te geven. Bart ziet dat echter niet zitten. Trudy en Evy gaan shoppen voor de inrichting van de nieuwe ruimte in het ziekenhuis. Evy vertelt aan Mieke en Trudy dat ze zich aangemeld heeft op de datingsite waar Pierrot zijn profiel heeft staan. Peter wordt tijdens de vergadering met zijn zus en moeder onder vuur genomen omdat de onderhandelingen met Bert nog niet zijn opgeschoten. Marie-Rose en Veronique kiezen samen de stoffen voor de wintercollectie.

Aflevering 219 (#4622) - 11 mei 2011

Paul is er van overtuigd dat hij de vrije ruimte in het ziekenhuis mag inrichten als infotheek. Zijn verbazing is dan ook groot als hij met eigen ogen ziet dat Trudy de ruimte al gebruikt. Bert gaat op sollicitatiegesprek bij Electronics United. Dimi heeft een beslissing genomen over zijn relatie met Rita. Hanne vraagt aan haar opa om haar autorijles te geven. Pierrot is nerveus voor zijn date.

Aflevering 220 (#4623) - 12 mei 2011

Maarten is gedemotiveerd na het bezoek van Jan in de loods. Evy wil aan de hand van een rollenspel een sollicitatiegesprek inoefenen met Julie, maar het meisje vindt dat geen goed plan. De wintercollectie is eindelijk klaar en er staat Veronique alweer een nieuwe uitdaging te wachten: een nieuwe ontwerper zoeken. Dirk brengt bij Peter verslag uit over zijn gesprek met Bert. Rob moet zijn eindwerk verdedigen.

Aflevering 221 (#4624) - 13 mei 2011

Veronique en Mario komen tot een minnelijke schikking. Bert valt binnen tijdens de wekelijkse vergadering van Van den Bossche Electronics en wordt aan de deur gezet door Peter. June begrijpt de reactie van haar man niet. Rob is bereid om een sollicitatiegesprek te oefenen met Julie. Rita zoekt haar toevlucht in het kot van Pierrot.

Aflevering 222 (#4625) - 14 mei 2011

Mieke betrapt Julie in de wachtruimte van het ziekenhuis. De autorijlessen van Hanne verlopen niet van een leien dakje. Anna gaat met Bert praten over de plannen die hij wil verkopen aan een concurrent van Van den Bossche Electronics. Trudy ontdekt dat de doos met het geld van de weddenschap leeg is. Linda geeft Rita de brief van Dimi. Anna heeft terug een gesprek met Pierrot over het verleden van zijn moeder.