FANDOM

Week 37

Week 38

Week 39

Aflevering 223 (#4626) - 16 mei 2011

Bert zal Hanne met de auto leren rijden. Pierrot confronteert zijn moeder met de feiten uit haar verleden die hij te weten is gekomen. Julie gaat op sollicitatiegesprek bij Rob. Maarten en Roos nodigen de familie uit voor het lanceringsfeestje van de Roos Crevette. Veronique is van mening dat haar broer niet aan het hoofd van Van den Bossche Electronics kan blijven en ze pleit voor een aandeelhoudersvergadering. June vertelt aan Veronique dat Bert verliefd op haar is.

Aflevering 224 (#4627) - 17 mei 2011

Trudy is boos op Mieke en Paul omdat zij Julie van de diefstal in het ziekenhuis verdenken. Maarten en Roos proberen de keuken van de Roos Crevette uit en ontdekken al snel dat ze een belangrijk onderdeel vergeten zijn. Mathias heeft een interview met een modejournalist, maar weet niet wat hij zal zeggen als er vragen over Mario komen. June is de onduidelijkheid van Peter beu en ze onderneemt zelf actie bij Bert. Rita verstoort het gezellige avondje van Jan en Linda.

Aflevering 225 (#4628) - 18 mei 2011

De Roos Crevette is volledig in orde voor de receptie. Evy wordt aangevallen in de kleedkamer van het ziekenhuis. Peter staat onder zware druk binnen Van den Bossche Electronics en hij stuurt Dirk terug naar Bert om hem te overhalen voor Elektronics United te gaan werken. Veronique vraagt aan Mathias om zich niet meer met de artistieke kant van MVM te bemoeien. Jan en Linda horen een vreemd gestommel in het café.

Aflevering 226 (#4629) - 19 mei 2011

Paul en Mieke vermoeden dat Julie achter de aanslag op Evy zit. Wanneer de arts Julie de kleedkamer ziet binnengaan, besluit hij haar dan ook te achtervolgen. Trudy blijft echter in de onschuld van Julie geloven en eist van Victor dat hij Paul op het matje roept. Er zijn verschillende flessen porto verdwenen uit het café. Maarten en Roos krijgen vlot cateringopdrachten binnen. Bart is niet te spreken over het cadeau dat Bert voor Hannes achttiende verjaardag heeft gekocht. Veronique is op zoek naar een nieuwe ontwerper voor MVM.

Aflevering 227 (#4630) - 20 mei 2011

Pierrot heeft vakantie genomen om voor Evy te kunnen zorgen. Anna en Albert overwegen om hun huis in Benidorm te verkopen. Victor wil de ziekenhuisdief op heterdaad betrappen en zet een val op. Rita heeft door dat haar broer haar drankgebruik wil controleren en daarom zo behulpzaam is. Veronique wil dat June een nieuwe poging onderneemt om Bert te overtuigen de plannen aan Van den Bossche Electronics te verkopen. Maarten en Roos zorgen met hun catering voor een geslaagd bedrijfsfeestje.

  • Laatste aflevering met onbekend (Maaike Daems).
  • In deze aflevering wordt nog eens de volledige naam van Pierrot Van den Bossche vermeld: Pierrot Charles Marleen Paulus Van den Bossche.

Aflevering 228 (#4631) - 21 mei 2011

De diefstallen in het ziekenhuis zijn opgehelderd en dat zal dokter Paul geweten hebben. Trudy zet hem flink op zijn plaats wanneer ze hem in de gang tegen het lijf loopt. Jan en Mathias trekken hun wieleroutfit aan om samen met de wielertoeristen Dré en Gilbert de Muur van Geraardsbergen te beklimmen. June zoekt Bert terug stiekem op en ze moet ver gaan in haar poging om hem te overhalen zijn plannen aan Van den Bossche Electronics te verkopen. Evy apprecieert het enorm dat Pierrot haar zo goed verzorgt nu ze een gebroken arm heeft.