FANDOM

Week 38

Week 39

Week 40

Aflevering 229 (#4632) - 23 mei 2011

Hanne vertelt aan haar papa dat ze June in het weekend gezien heeft bij Bert thuis en dat de twee keken alsof ze betrapt werden. Bart weet niet wat hij er moet van denken en hij neemt Rob in vertrouwen. Gilbert wil het imago van zijn confectieketen "F@C" opkrikken en hij stelt Mathias voor om in zijn winkels een beperkte couturecollectie van MVM te verkopen. Volgens Gilbert is dit een zuivere win win-situatie voor de twee partijen. Rita kan de breuk met Dimi niet verwerken en ze zoekt terug troost in de drank. Rob en Cynthia krijgen de uitslag van hun eindwerk.

Aflevering 230 (#4633) - 24 mei 2011

Marie-Rose geeft aan Anna toe dat Rita haar gisteren in een dronken bui heeft aangevallen. Trudy en Mieke proberen Linda te overhalen om samen met hen een stapje in de wereld te zetten. Mathias kaart bij Veronique het voorstel van Gilbert aan om in zijn "F@C"-winkelketen een beperkte collectie van MVM te verkopen. Jan keurt de nieuwe wielertruitjes en is teleurgesteld omdat het logo van de "Jan & Alleman" klein is uitgevallen. Maarten en Roos maken plannen om naar de zee te gaan. Rob en Bart zijn van mening dat June zich vreemd gedraagt.

Aflevering 231 (#4634) - 25 mei 2011

Mieke en Trudy geven Linda een uitgebreid verslag van hun avondje uit en ze dringen aan dat ze de volgende keer meegaat. June kampt met een schuldgevoel omdat ze Bert moet charmeren, ook al is het om Van den Bossche Electronics te redden. Niko rijdt met Roos en Maarten naar de kust, waar ze reclame zullen maken voor hun cateringzaak en ontspannen op het strand. Maar de file speelt hen parten. Mathias en Veronique verschillen van mening over de koers die MVM in de toekomst moet varen. Pierrot probeert Evy te motiveren om haar studies terug op te pikken, vooral omdat ze over een maand haar diploma op zak heeft.

Aflevering 232 (#4635) - 26 mei 2011

Peter confronteert zijn echtgenote met haar stiekeme bezoekjes aan Bert. Hij is woest wanneer June het plan van haar en Veronique uit de doeken doet. Hoe haalt June het in haar hoofd om hun huwelijk op het spel te zetten voor de zaak... Er valt met Rita geen land te bezeilen sinds ze terug drinkt. Jan maakt zich terecht zorgen en wil met de familie naar een oplossing zoeken. Mathias onthult aan Gilbert dat MVM momenteel zonder ontwerper zit.

Aflevering 233 (#4636) - 27 mei 2011

Marie-Rose is jarig. Ze wordt van bij het ontbijt in de watten gelegd door haar familie, maar het drankprobleem van Rita en de spanningen tussen Mathias en Veronique over de toekomst van MVM zetten toch wel een domper op de feestelijke dag. Pierrot wil niets liever dan dat zijn moeder zich laat opnemen om haar verslaving aan te pakken, maar Rita is doof voor zijn argumenten. Peter informeert Dirk over het plan van June om Bert in de val te lokken. Linda gaat samen met Trudy en Mieke naar een after work-party, maar ze kan zich niet ontspannen.

Aflevering 234 (#4637) - 28 mei 2011

Dirk heeft Peter overtuigd dat June haar verleidingsspel met Bert moet voortzetten. Mieke maakt zich zorgen over haar stiefmoeder Linda, omdat ze zich niet durft te amuseren zonder haar gezin in de buurt. En dat was overduidelijk op de after work-party. Evy heeft de aanval in de kleedkamer van het ziekenhuis genoeg verwerkt om haar stage verder te zetten. Trudy wil Julie voor het weekend meenemen naar Miekes appartement. Rob gelooft niet dat opname een oplossing is voor Rita en hij bespreekt zijn alternatief met Pierrot, Anna en Jan.