FANDOM

Week 3

Week 4

Week 5

Aflevering 19 (#4422) - 20 september 2010

Het conflict tussen Bert en Lisa verplaatst zich naar Van den Bossche Electronics. Zowel Peter als Rob vinden de spanningen tussen de twee erg vervelend. Marie-Rose is Trudy dankbaar voor de verzoeningspoging die ze geforceerd heeft met Peter. Ook Veronique is blij dat haar moeder en broer terug met elkaar praten, maar ze vindt wel dat Marie-Rose de gevoelige onderwerpen zoals June en het huwelijkscontract niet uit de weg kan blijven gaan. Pierrot wil de bomma en Albert in het studentenhuis laten logeren. Jan blijft Rita en Dimi achtervolgen in de Ardennen.

Aflevering 20 (#4423) - 21 september 2010

Peter heeft afgesproken om met zijn moeder te gaan lunchen. Hij wil van deze gelegenheid gebruik maken om Marie-Rose te verplichten om met June te praten en hij vraagt zijn echtgenote mee. Na de mislukte missie in de Ardennen wil Jan naar huis terugkeren, maar hij verandert van gedacht wanneer hij hulp krijgt van enkele "oude vrienden". Bert vraagt Bart om liefdesadvies. Tijdens de shiatsumassage valt het Trudy op dat Morgane zich niet kan ontspannen. Maar wanneer ze hier iets over zegt, wordt ze kordaat wandelen gestuurd. June probeert Lisa te overtuigen om haar werk bij Van den Bossche Electronics niet op te geven.

Aflevering 21 (#4424) - 22 september 2010

Linda maakt zich ongerust na het vreemde telefoontje van Jan midden in de nacht. Door de babbel met Mieke beseft Morgane dat ze Trudy niet fair heeft behandeld en ze vraagt een herkansing. Dit keer kan ze zich wel ontspannen tijdens de shiatsumassage en er komen zelfs opgekropte en sterke emoties los. Jan lijkt nu toch in zijn opzet te slagen om ruzie te stoken tussen Rita en Dimi. Bert weigert de beslissing van Lisa te aanvaarden. Voor het eerst sinds lang hebben Marie-Rose en Mathias een goed gesprek. Evy probeert zich voor haar thesis in te leven in de wereld van de gedetineerde Serge. Onder impuls van Brenda zoekt Mario contact met Veronique.

Aflevering 22 (#4425) - 23 september 2010

Mieke maakt zich grote zorgen omdat Morgane van de aardbol lijkt verdwenen. Haar bed ligt er onbeslapen bij, ze is niet komen opdagen op het werk en haar telefoon neemt ze niet op. Mieke hoopt via Trudy te weten te komen met welke problemen Morgane worstelt. Jan weet dat hij alles uit de kast heeft gehaald om Rita en Dimi het leven zuur te maken, maar toch twijfelt Nico aan het welslagen van de missie. Peter en June vertrekken morgen op huwelijksreis. Veronique dringt bij haar moeder aan om zich harder op te stellen tijdens de onderhandelingen met Bruyninckx over de verkoop van MVM. Bij Van den Bossche Electronics blijft de sfeer gespannen.

Aflevering 23 (#4426) - 24 september 2010

Morgane is nog altijd niet boven water gekomen. Mieke is erg ongerust en haar schuldgevoel groeit met de minuut. Het stoort Veronique dat haar moeder contact blijft zoeken met Mathias om de verkoop van MVM te regelen. Bart maakt zijn tienerdochter Hanne duidelijk dat een relatie met Remko misschien niet de beste keuze is nu hij binnenkort in Amerika gaat studeren. Mario daarentegen wordt door Bart aangemoedigd om Veronique nog meer berichtjes te sturen als haar geheime aanbidder. Nico overtuigt Evy om samen iets spannends te ondernemen.

Aflevering 24 (#4427) - 25 september 2010

Evy krijgt tijdens de streetrace met Nico een adrenalinekick om U tegen te zeggen. Haar vriend Pierrot gaat ondertussen helemaal op in zijn job. Peter en June zijn in Egypte aangekomen, waar ze hun huwelijksreis doorbrengen. De tortelduifjes hebben alleen oog voor elkaar en kunnen de spanningen met zijn moeder en bij Van den Bossche Electronics makkelijk vergeten. Dimi probeert Rita op zijn stuntelige manier duidelijk te maken dat hij graag ziet en hij neemt een beslissing over hun wereldreis. Ook Hanne hakt een belangrijke knoop door. Veronique geniet van de aandacht van haar geheime aanbidder...