FANDOM

Week 40

Week 41

Week 42

Aflevering 241 (#4644) - 6 juni 2011

Trudy wil meer tijd maken voor haar dochtertje, Louise. Rob laat Rita alleen naar de supermarkt gaan. Jan heeft hier zijn bedenkingen bij, maar Rob maakt zich sterk dat Rita aan de verleidingen op de drankenafdeling zal kunnen weerstaan. Veronique heeft op eigen houtje een ontwerper aangenomen voor de soireecollectie. Maarten moet voor de uitbreiding van zijn cateringzaak een businessplan opstellen. Bert volgt het doen en laten van Peter op de voet.

Aflevering 242 (#4645) - 7 juni 2011

Pierrot en Evy verlangen er naar om samen een reis te maken. Marie-Rose probeert er Trudy van te overtuigen dat het niet haar schuld is dat Julie hervallen is. Maxim maakt zijn opwachting bij MVM en geeft onmiddellijk zijn ongezouten mening over de stoffen en ontwerpen van Axel. Dré en Albert vieren de verkoop van het huisje in Benidorm. Maarten heeft Roos nog altijd niet de echte reden van zijn banklening verteld. Mathias heeft stress omdat hij geen atelier vindt voor de confectielijn.

Aflevering 243 (#4646) - 8 juni 2011

Rob maakt Rita duidelijk dat ze alleen vrienden kunnen zijn. Mathias heeft een bedrijf gevonden voor de confectielijn en hij ziet de toekomst van MVM weer positief in. In het modehuis zelf wil Maxim duidelijk zijn stempel drukken op de nieuwe collecties, maar zijn stijl roept vragen op bij Veronique. Mieke, Linda en Trudy houden een meidenavond. Maarten en Niko bespreken de plannen voor "De Rosbief". Van het ene woord komt het andere...

Aflevering 244 (#4647) - 9 juni 2011

Rita is weggelopen en de familie zet een zoektocht op poten. Veronique ligt echter alweer dwars en Anna mag van haar dokter niet de straat op. Mieke en Trudy zijn nog altijd onder de indruk van Victors bezoek. Veronique lijkt eindelijk het talent van de jonge ontwerper Axel te zien. Maarten praat zijn mond voorbij tegen Roos. Bert houdt Peter nog altijd in de gaten...

Aflevering 245 (#4648) - 10 juni 2011

Dirk, Pierrot en Rob houden de zoektocht naar Rita voor bekeken en beslissen om haar verdwijning te melden bij de politie. Roos is terug aan het werk in de discotheek, waardoor Maarten in zijn eentje de voorbereidingen moet doen van hun cateringservice. Trudy en Evy geven een drink in het ziekenhuis. Albert maakt plannen om met Anna naar de zee te gaan.

Aflevering 246 (#4649) - 11 juni 2011

Evy geeft in het ziekenhuis een drink om op het einde van haar stage te klinken. Net dan wordt Trudy met een gescheurde milt op de spoedafdeling opgenomen. Ze moet met spoed geopereerd worden. Peter voelt zich schuldig omdat Trudy het ongeval met zijn wagen kreeg. Maarten heeft het er moeilijk mee dat Roos bijklust in de discotheek.