FANDOM

Seizoen 20

Week 1

Week 2

Aflevering 1 (#4661) - 22 augustus 2011

In het torengebouw van Van den Bossche Electronics woedt een hevige brand. Marie-Rose, Veronique en Gerda proberen via de buizen van de airconditioning te ontsnappen. Bart, Peter en June kunnen echter geen kant op en kunnen alleen maar hopen dat de brandweer hen op tijd uit de vlammenzee redt. Feit is dat het medisch rampenplan wordt afgekondigd, waardoor Victor Praet zijn romantische tête-à-tête met Trudy abrupt moet afbreken. Ondertussen op straat kunnen een doodongeruste Hanne, Linda en Mieke niets anders doen dan machteloos toekijken...

  • Eerste aflevering met de zesde generiek.
  • Dit is de eerste aflevering van de eerste week waarin wordt overgestapt van 6 naar 5 dagen 'Familie'.
  • Rekening houdend met de tijdlijn spelen de gebeurtenissen van deze aflevering zich af op 24 juni 2011.
  • 2 dagen voor de originele uitzenddatum werd de vorige aflevering (de 20ste seizoensfinale) nogmaals herhaald.
  • Foutje: In de ene scène staat er op Linda's naamkaartje 'Linda Van Den Bossche' en in een andere scène staat er plots 'Linda De Smedt' op haar naamkaartje. Daarnaast zijn ook in allebei de gevallen de familienamen verkeerd geschreven.

Aflevering 2 (#4662) - 23 augustus 2011

Bart heeft zodanig zware brandwonden en breuken dat hij in een kunstmatige coma wordt gehouden. Hanne durft niet te hopen dat haar papa er bovenop zal komen en ze heeft de steun van haar vriend Remko hard nodig. Ondertussen krijgt de familie het verschrikkelijke nieuws dat het lichaam van Rob is gevonden. De politie gaat er trouwens van uit dat de brand is aangestoken en start met de ondervragingen. Dit gesprek brengt Marie-Rose in een lastig parket...

  • Eerste aflevering met Jakob Beks (Lepez).
  • Laatste aflevering met Erik Goris (Rob Gerrits).
  • Rekening houdend met de tijdlijn spelen de gebeurtenissen van deze aflevering zich af op 24 juni 2011 en 25 juni 2011.
  • Foutje: Net als in de vorige aflevering wordt er nog altijd dezelfde fout gemaakt met Linda's naamkaartje in het ziekenhuis.

Aflevering 3 (#4663) - 24 augustus 2011

Peter mag het ziekenhuis verlaten, hoewel hij nog moeite heeft met praten. Bart ligt nog altijd op intensive care en de komende dagen worden cruciaal in zijn genezingsproces. Victor geeft Hanne uitleg bij de behandeling die haar vader krijgt. Bert krijgt de politie over de vloer om zijn aanwezigheid in de buurt van Van den Bossche Electronics te verklaren. Pierrot staat er op om de begrafenis van Rob te regelen, maar het parket wil zijn lichaam niet vrijgeven.

Aflevering 4 (#4664) - 25 augustus 2011

In de krant wordt uitgebreid bericht over de brand bij Van den Bossche Electronics. In de artikels zijn er twee vaststellingen: Bert wordt gebombardeerd tot held en Rita is verdachte nummer één. De autopsie van Rob brengt trouwens nieuwe feiten aan het licht. Niko is van mening dat Maarten zijn trots moet inslikken en de eerste stap moet zetten om de ruzie met Roos bij te leggen. Bert verschaft zich toegang tot het verzegelde gebouw van Van den Bossche Electronics.

Aflevering 5 (#4665) - 26 augustus 2011

Jan gaat met Jelle naar het ziekenhuis, zodat het jongetje achter het glas naar zijn papa kan kijken. Pierrot schrijft een tekst voor de begrafenis van Rob, die altijd voor hem als een echte vader heeft gezorgd. Trudy en Victor hebben samen de nacht doorgebracht en dus wil zij geen verstoppertje meer spelen in het ziekenhuis. Hoewel Maarten met de cateringzaak wil stoppen, apprecieert hij het niet dat Niko de Roos Crevette via het internet te koop heeft gesteld. De familie staat voor een dilemma wanneer Rita haar opwachting maakt in de Jan en Alleman. En June heeft een moment van grote twijfel in haar loft.