FANDOM

Week 13

Week 14

Week 15

Aflevering 66 (#4726) - 21 november 2011

De Van den Bossches hebben een productieve vergadering achter de rug over de oprichting van een nieuwe holding. Rita wil weten hoe Dré het stelt, maar ze mag de woning niet binnen van zijn echtgenote Myriam. Mieke en Nico maken een uitstapje naar de zee.

Aflevering 67 (#4727) - 22 november 2011

Maarten en Roos leggen hun plannen voor aan Mathias, in de hoop dat hij als financierder met geld over de brug zal komen. William mag het ziekenhuis verlaten, maar hij wil dit niet doen zonder afscheid te nemen van Linda. Anna komt haar zoon Jan de les spellen: hij moet de relatie van Mieke aanvaarden en Nico terug aannemen in de "Jan & Alleman".

Aflevering 68 (#4728) - 23 november 2011

Bart heeft een uitstap met zijn kinderen gepland en hij stelt Trudy voor om samen met Louise mee te gaan. De Van den Bossches krijgen te maken met de harde zakenvrouw, die Colette kan zijn. Ze wil dat de verkoop van F@C binnen de twee weken helemaal rond is of de deal gaat niet door. Rita heeft nog altijd niets van Dré gehoord en ze is er niet gerust in. Jan merkt aan Linda dat er iets is.

Aflevering 69 (#4729) - 24 november 2011

Maarten wil een lening aangaan om zijn culinaire droom, een eigen restaurant uitbaten, te realiseren. Veronique wil het bureau van MVM tijdelijk in de villa van Marie-Rose onderbrengen. Linda maakt in het ziekenhuis kennis met de echtgenote van William. Pierrot en Evy zijn terug uit Afrika en hun reiservaringen lopen flink uiteen. Mathias heeft een zakelijk voorstel voor Maarten.

Aflevering 70 (#4730) - 25 november 2011

Evy bekent aan Roos dat ze in Afrika meer dan eens jaloers is geweest. Rita begrijpt niet dat de hond van Dré in de "Jan & Alleman" opdaagt en er geen spoor van Dré zelf is. Maarten moet over het professioneel voorstel van Mathias nadenken. Hoewel Jan een probleem blijft hebben met de relatie van Mieke en Nico probeert hij toch zijn ruzie met Nico uit te praten. William is in de war wanneer Linda en zijn vrouw samen in zijn ziekenhuiskamer zijn.