FANDOM

Week 14

Week 15

Week 16

Aflevering 71 (#4731) - 28 november 2011

William wil van Linda weten of ze een beslissing heeft genomen. Evy is op zoek naar een job. Rita is er niet gerust in omdat ze nog niets gehoord heeft van Dré. Nico stelt aan Mieke voor om te gaan samenwonen. Maarten twijfelt nog altijd of het al dan niet een goeie zet is om op het voorstel van Mathias in te gaan.

Aflevering 72 (#4732) - 29 november 2011

Pierrot heeft een actie voor Afrika op poten gezet, maar zijn baas wil niet dat hij binnen de werkuren iets voor het project doet. Rita en Jan gaan het huis van Dré schaduwen. William keert vandaag naar Zweden terug en Linda heeft het moeilijk. Mathias heeft een koper gevonden voor zijn scheepswerf en hij verwacht ook nieuws van Maarten. Hanne maakt haar vader subtiel duidelijk dat ze niet opgezet is met de aanwezigheid van Trudy bij haar thuis. Veronique slaat in paniek.

Aflevering 73 (#4733) - 30 november 2011

Colette herinnert er Marie-Rose aan dat de verkoop van F@C binnen de twee weken afgehandeld moet zijn. Jan heeft nog altijd geen flauw benul waar Dré uithangt. Veronique is niet te spreken over het krantenartikel dat er over de holding is verschenen. Hanne doet een pijnlijke ontdekking bij haar thuis. Mathias ondervindt dat Maarten grote ambities heeft.

Aflevering 74 (#4734) - 1 december 2011

Hanne geeft aan haar vader toe dat ze het moeilijk heeft met de aanwezigheid van Trudy. Rita en Jan vinden eindelijk Dré. Veronique vraagt aan Caroline om June op te leiden. Jan ziet een kans om terug een belangrijke meneer binnen de familie te worden.

Aflevering 75 (#4735) - 2 december 2011

Jan heeft zijn zinnen gezet op de leiding van het bedrijfsrestaurant. Dré is tijdelijk ingetrokken bij Rita. Peter geeft Mathias een deadline. Na het weekend moet hij weten of de verkoop kan doorgaan. Evy heeft een sollicitatiegesprek. Hanne is er niet over te spreken dat Jelle met Bart en Trudy naar de film gaat.