FANDOM

Week 14

Week 15

Week 16

Aflevering 71 (#4731) - 28 november 2011

Maarten twijfelt nog altijd of het een goeie zet is om het bedrijfsrestaurant van de nieuwe holding te runnen. Bart is van mening dat zijn broertje deze kans moet grijpen, maar Jan ziet het anders. Nu Evy terug is uit Afrika maakt ze opnieuw werk van de zoektocht naar een job. William wil van Linda weten of ze een beslissing heeft genomen na zijn liefdesverklaring van gisteren. Rita vindt het bizar dat Dré nog altijd niets van zich heeft laten horen en ze twijfelt of hij wel in Benidorm verblijft. Het ziet er naar uit dat Mathias een koper voor zijn scheepswerf heeft.

  • In deze aflevering belt Jan naar Albertine Solie, een personage dat sinds 18 december 2010 een onzichtbaar personage is dat in Benidorm verblijft. Hij belt haar op met de vraag of Dré zich daar bevindt.
  • Eerste aflevering met Luc Verhoeven (G. Donders).

Aflevering 72 (#4732) - 29 november 2011

Rita en Jan weten dat Dré niet in Benidorm verblijft en ze besluiten zijn huis te schaduwen. Hanne maakt haar vader subtiel duidelijk dat ze niet opgezet is met de constante aanwezigheid van Trudy. Het ziet er naar uit dat Evy een baan heeft. Pierrot heeft een actie voor Afrika op poten gezet, maar zijn baas wil niet dat hij binnen de werkuren aan het project werkt. Linda ziet er tegenop om afscheid te nemen van William, die vandaag met zijn vrouw terugkeert naar Zweden. Mathias heeft een koper gevonden voor zijn scheepswerf en hij verwacht ook nieuws van Maarten.

Aflevering 73 (#4733) - 30 november 2011

Colette herinnert er Marie-Rose aan dat de overname van F@C binnen de twee weken afgehandeld moet zijn. Als dat niet het geval is, gaat ze op zoek naar een andere koper. Jan en Rita hebben nog altijd het raden naar waar Dré verblijft. Zij polst bij de postbode of hij Dré heeft gezien en besluit daarop naar de politie te stappen. Dirk heeft misschien een job voor Evy. Veronique is verrast door de teasende artikels die er over MVM zijn verschenen en dat terwijl ze geen interviews heeft gegeven. Mathias ondervindt dat Maarten grote professionele ambities heeft. Hanne doet een kwetsende ontdekking bij haar thuis.

  • In deze aflevering speelt een onbekende acteur de rol van postbode.

Aflevering 74 (#4734) - 1 december 2011

Hanne geeft aan haar vader toe dat ze het moeilijk heeft met de aanwezigheid van Trudy. Rita en Jan achterhalen eindelijk de schuilplaats van Dré. Mathias aarzelt met de verkoop van zijn scheepswerf, waardoor Veronique de toekomst van de holding weinig positief inziet. Peter heeft meer vertrouwen en maakt alvast werk van de indeling van de kantoren. Veronique vraagt aan Caroline om June wegwijs te maken bij F@C. Pierrot is in de ban van de weegschalenactie voor Afrika. Jan ziet zijn kans om terug een belangrijke meneer binnen de familie te worden.

Aflevering 75 (#4735) - 2 december 2011

Jan heeft zijn zinnen gezet op het runnen van het bedrijfsrestaurant van de nieuwe holding en hij maakt een afspraak met Peter. Dré logeert momenteel bij Rita, maar hij voelt er veel voor om terug te keren naar zijn Myriam. Evy is zenuwachtig voor haar sollicitatiegesprek met Peter en Veronique. Caroline ondervindt dat June vastbesloten is om haar stempel te drukken op Van den Bossche Fashion. Peter geeft Mathias een deadline voor de verkoop van zijn scheepswerf. Hanne heeft het er moeilijk mee dat Bart en Jelle alweer met Trudy en Louise op stap gaan.