FANDOM

Week 17

Week 18

Week 19

Aflevering 86 (#4746) - 19 december 2011

Hanne heeft al een tijdje door dat Trudy gevoelens heeft voor haar vader en ze confronteert hem hiermee. Bart hoort het in Keulen donderen en wil van Trudy weten of zijn dochter het bij het rechte eind heeft. Mathias ontfermt zich over een oud-werknemer van de scheepswerf die dakloos is. Tot grote ergernis van Niko klikt het tussen zijn halfbroer en Mieke. Axel ziet het project voor de inhuldiging van de holding veel groter dan zijn moeder.

Aflevering 87 (#4747) - 20 december 2011

Remko is van mening dat Hanne het geluk van haar vader niet in de weg mag staan. Niko wil niet dat Mieke nog contact heeft met zijn halfbroer. Jan begrijpt niet dat zijn zus Rita onderdak geeft aan de dakloze Jef. Pierrot blijft met zijn gedachten in Afrika zitten en dat is vooral voor Evy pijnlijk. Peter krijgt schokkend nieuws van een vrouw die van haar noch pluim kent.

Aflevering 88 (#4748) - 21 december 2011

Peter neemt zijn neef Bart in vertrouwen over het verhaal van Vera. Rita haalt de dakloze Jef weer naar binnen als ze hoort dat hij buiten heeft geslapen. Evy helpt Axel met het zoeken naar modellen voor de modeshow. Niko en zijn halfbroer hebben eindelijk een ophelderend gesprek. Maarten wil een dure keuken in het restaurant laten installeren, maar dat kan niet voor Veronique.

Aflevering 89 (#4749) - 22 december 2011

Het botert de laatste tijd niet goed tussen Evy en Pierrot, waardoor zij jaloers is op de goede relatie van Maarten en Roos. Rita krijgt een uitnodiging voor de opening van de Van den Bossche holding. Peter besluit June op de hoogte te brengen over Vera. Er komt een verzoeningspoging tussen Jan, Bart en Maarten.

Aflevering 90 (#4750) - 23 december 2011

Niko is er niet over te spreken dat Steve bij Mieke is blijven overnachten en hij vecht het uit met zijn broer. Peter ontvangt een filmpje van Vera. Rita wil een groot kerstfeest en ze nodigt Pierrot en Evy uit. Linda is het kinderachtige gedrag van Jan meer dan beu en ze besluit om samen met Guido kerst ten huize Bart te gaan vieren.