FANDOM

Week 18

Week 19

Week 20

Aflevering 91 (#4751) - 26 december 2011

Op een dag als kerstmis mist Veronique haar zoontje Cedric nog meer dan anders. Na de etentjes zakken de Van den Bossches naar de ’Jan & Alleman’ af, waar er een kerstdrink is georganiseerd. De kerstboodschap ontgaat Jan duidelijk niet, want hij wil de ruzie met zijn familie bijleggen. Het verhaal van Vera laat Peter niet los.

Aflevering 92 (#4752) - 27 december 2011

Caroline slaat in paniek omdat er nog heel wat werk moet verzet worden in het restaurant, maar Marie-Rose heeft er alle vertrouwen in dat Maarten de deadline zal halen. Veronique en Peter spreken met mekaar af dat zij op het feest van de holding het woord zal voeren. In de "Jan & Alleman" maakt een controlearts zijn opwachting. Niko en Steve gaan samen op stap en verliezen de tijd uit het oog. June stelt haar echtgenoot teleur omdat ze met Trudy is gaan praten.

Aflevering 93 (#4753) - 28 december 2011

Bart gaat met zijn zoontje Jelle op uitstap. Marie-Rose is zeer blij omdat het restaurant bijna klaar is en ze klinkt alvast met Maarten op een goede start. Pierrot geeft zijn ontslag op de cultuurdienst. Niko en zijn halfbroer Steve genieten met een dag vertraging van het etentje bij Mieke. Peter alarmeert de politie wanneer Vera hem terug opzoekt.

Aflevering 94 (#4754) - 29 december 2011

De Van den Bossches houden rekening met de mogelijkheid dat Vera haar opwachting zal maken tijdens het feest. June stelt voor om de vrouw gewoon te betalen, maar voor Peter is dat uitgesloten. Niko heeft de ganse nacht gefeest en is allesbehalve fris tijdens zijn shift in de "Jan & Alleman". Evy heeft een huisje gevonden en ze wil met Pierrot snel het contract tekenen.

Aflevering 95 (#4755) - 30 december 2011

De Van den Bossches stellen vandaag de holding voor aan pers en genodigden. Alles wordt in gereedheid gebracht om er een spetterende show van te maken met verschillende special acts. Het moet een feest worden dat de familie en de gasten de komende twintig jaar zal bijblijven.

  • De reeks viert vandaag 20 jaar Familie met een extra speciale aflevering. Voor meer informatie, zie hier.
  • Laatste aflevering met Marijke Hofkens (Vera).