FANDOM

Week 1

Week 2

Week 3

Aflevering 6 (#4666) - 29 augustus 2011

De Van den Bossches moeten in de krant lezen dat er nieuwe bewijzen zijn die Rita in nog nauwere schoentjes brengen. Voor Pierrot is dit ronduit een slag in het gezicht. Peter denkt al aan het proces en besluit zijn tante te helpen met juridische bijstand. Ondertussen probeert inspecteur Anita Degeling tijdens de zoveelste ondervraging Rita haar aan het verstand te brengen dat ze het beste kan overgaan tot bekentenissen. In het ziekenhuis wordt Bart uit de kunstmatige coma gehaald en verklapt Mieke aan Linda en Paul dat Victor en Trudy een relatie hebben. Niko heeft de Roos Crevette al verkocht.

  • Rekening houdend met de tijdlijn spelen de gebeurtenissen van deze aflevering zich af op 29 juni 2011.

Aflevering 7 (#4667) - 30 augustus 2011

Roos en Maarten vormen opnieuw een koppel. Peter is van mening dat tante Rita een eerlijk proces verdient en hij vertelt aan zijn moeder en de bomma dat hij de gage van advocaat Balencourt betaalt. Bert weet dat hij niet welkom is op de begrafenis van Rob en hij brengt zijn bloemenkrans naar de Jan & Alleman, waar de koffietafel doorgaat. Trudy wilt dat haar dochtertje Victor leert kennen en ze nodigt hem uit voor een etentje in het appartement. Pierrot heeft het moeilijk om de dood van Rob en de arrestatie van zijn moeder een plaats te geven. Peter en June maken plannen voor de heropstart van Van den Bossche Electronics.

Aflevering 8 (#4668) - 31 augustus 2011

Trudy zit er mee dat Louise haar papa al heeft ingelicht over Victor. Veronique vindt het goed om de kantoren van Van den Bossche Electronics tijdelijk onder te brengen in de loft en ze is ook bereid om bij te springen in het HR-gebeuren. Mathias spreekt zijn zakenrelaties aan om Maarten aan een job te helpen. Pierrot bezoekt zijn moeder in de gevangenis en raadt haar aan de brandstichting en de moord op Rob te bekennen. Bart weet niet of hij ooit nog zal kunnen lopen. Caroline stelt Veronique voor om samen een badpakkencollectie op de markt te brengen.

  • Eerste aflevering met Ernst Löw (Quinten Huisinga).
  • Rekening houdend met de tijdlijn spelen de gebeurtenissen van deze aflevering zich af op 1 juli 2011.
  • Foutje: Als je de juiste tijdlijn volgt, dan speelt de serie zich op dit moment al af in juli. In het begin van de aflevering verschijnt er echter, net als in de vorige afleveringen van dit seizoen, opnieuw 'juni' in beeld.

Aflevering 9 (#4669) - 1 september 2011

Veronique beschouwt de samenwerking van MVM met F@C hoe langer hoe meer als een last, omdat Caroline vooral geïnteresseerd is in commerciële voltreffers terwijl zij op artistiek vlak wil scoren. Mathias ziet er geen probleem in om snel een badpakkencollectie te produceren, maar vraagt toch de mening van ontwerper Axel. Maarten en Roos trekken in de woning van zijn oudere broer Bart in, want hij moet nog een hele tijd in het ziekenhuis blijven. Trudy organiseert een uitje naar het pretpark om het ijs tussen haar dochtertje en Victor te breken. En Anna blijft pogingen ondernemen om Peter met Bert te verzoenen.

  • Foutje: Net als in de vorige aflevering wordt er verkeerdelijk vermeld dat het nog juni is, terwijl het eigenlijk al juli is.

Aflevering 10 (#4670) - 2 september 2011

Hanne loopt op de toppen van haar zenuwen. Haar papa wordt vandaag geopereerd en zij heeft haar toelatingsexamen aan de modeacademie. Rita verneemt van advocaat Balencourt dat haar zaak doorverwezen is naar assisen en dat een volksjury over haar lot zal beslissen. Pierrot is ook al op de hoogte, maar hij blijft er opvallend kalm onder. Meer zelfs, hij overweegt om zich burgerlijke partij te stellen om op die manier Rob te verdedigen. Maarten en Mathias hebben een zakenlunch met Quinten, de eigenaar van een bootrestaurant. Trudy blijft in haar relatie met Victor investeren, hoewel haar dochtertje Louise niet hoog met hem oploopt.

  • Foutje: Net als in de vorige twee afleveringen wordt hier nog altijd verkeerdelijk de term 'juni' gebruikt aan het begin van de aflevering, terwijl het eigenlijk al juli is.