FANDOM

Week 20

Week 21

Week 22

Aflevering 101 (#4761) - 9 januari 2012

Maarten is blij dat zijn broer Bart een relatie heeft, maar stelt zich wel enkele praktische vragen. In de krant is er een recensie over de KomEet verschenen. Mieke loopt niet hoog op met de kandidaten die voor de vacature van hoofdverpleegster komen solliciteren en ze hoopt dat Paul haar stiefmoeder Linda kan overtuigen om haar kans te wagen. Veronique geeft een interview voor de televisie. Ondertussen komt Pierrot in Benin aan.

Aflevering 102 (#4762) - 10 januari 2012

Caroline is van mening dat het imago van de Van den Bossche holding schade heeft opgelopen door het tv-interview van Veronique en ze wil dat er een mediatraining komt. In het ziekenhuis is Victor onder de indruk van het snelle optreden van Linda en hij vraagt haar met lichte dwang om zich kandidaat te stellen voor de job van hoofdverpleegster. Roos moet als ober in de KomEet nog heel wat leren, maar de bijscholing loopt niet zo vlot. Rita is er niet over te spreken dat Pierrot nog niets van zich heeft laten horen sinds hij in Benin is aangekomen.

Aflevering 103 (#4763) - 11 januari 2012

Veronique voelt zich onzeker door de kritiek die ze op haar tv-optreden heeft gekregen. Dré heeft een aantal oude fietsen die veel geld waard zijn en Jan wil die in het café tentoonstellen. Marie-Rose is van plan om met enkele vriendinnen in de KomEet te gaan eten en ze wil dat alles gesmeerd verloopt. Tijdens het oudercontact vernemen Jan en Linda dat hun zoontje Guido concentratieproblemen heeft en meer begeleid moet worden.

Aflevering 104 (#4764) - 12 januari 2012

Veronique gaat fitnessen en dat heeft een positief effect op haar humeur. Ontwerper Axel stelt Evy voor om samen iets te gaan drinken. Linda polst bij Victor of de job van hoofdverpleegster inmiddels is ingevuld. Pierrot bezoekt in Benin een project van Vredeseilanden en hij vindt ook de tijd om een mailtje naar Evy te sturen.

Aflevering 105 (#4765) - 13 januari 2012

Maarten is zenuwachtig want vandaag komt Marie-Rose met haar vriendinnen van de Rotary eten in de KomEet. Zij maakt zich vooral zorgen over de bediening, want Jan is de ober van dienst. Linda is aan de slag als hoofdverpleegster en ondervindt dat er in haar nieuwe functie niet altijd plaats is voor medeleven. Pierrot trekt zich in Benin het lot aan van Leontine.