FANDOM

Week 21

Week 22

Week 23

Aflevering 106 (#4766) - 16 januari 2012

Bart wil een innovatief computerprogramma introduceren in de holding en moet hiervoor een tweedaagse opleiding volgen. Het toeval wil dat ook de partners uitgenodigd worden door de firma. Maarten bedankt zijn vader voor zijn hulp in de KomEet. Guido is in de ban van de koersfiets van Dré. Linda is sinds kort hoofdverpleegster en vraagt zich al af of de voordelen van de job wel opwegen tegen de nadelen. Dirk overhaalt Evy om een mail terug te sturen naar Pierrot. Caroline wil de mediatraining voor de managers van de holding in de KomEet organiseren.

Aflevering 107 (#4767) - 17 januari 2012

Peter komt te weten dat zijn ex-vrouw Trudy met Bart meegaat naar het opleidingsweekend. In het ziekenhuis krijgen Mieke en Linda het weer met elkaar aan de stok over een wijziging in de uurroosters. Het naaiatelier zal zijn activiteiten verleggen naar China en daar wil Veronique meer over weten. Axel en Evy gaan samen eten in de KomEet. Guido is in de wolken wanneer hij de koersfiets van Dré krijgt.

Aflevering 108 (#4768) - 18 januari 2012

Caroline geeft de managers van de Van den Bossche holding mediatraining. Guido en Dré gaan stiekem op fietstraining. Victor is niet helemaal tevreden over Linda als hoofdverpleegster en hij roept haar op het matje. Mathias hoort nu pas dat het naaiatelier naar China verhuist. Hij is kwaad over de timing, maar vooral omdat deze beslissing grote gevolgen heeft voor zijn transportfirma.

Aflevering 109 (#4769) - 19 januari 2012

Trudy vraagt aan Mieke of ze tijdens het weekend voor Louise én voor Jelle wil zorgen. Het ziet er naar uit dat Peter moet afhaken voor het opleidingsweekend, want June en hij zijn ziek. Linda wordt gek van de wijzigingen die ze in de personeelsplanning moet doorvoeren. Ondertussen in Benin gaan Pierrot en Leki naar een Afrikaans feest.

Aflevering 110 (#4770) - 20 januari 2012

Pierrot neemt een beslissing over zijn verblijf in Benin. Dirk, Bart, Trudy en Marie-Rose checken in het hotel in voor het opleidingsweekend. De vrouwen zullen een kamer delen en voor Marie-Rose is dit een goeie gelegenheid om bij te praten met haar ex-schoondochter. En ondertussen geniet Mathias er van om eens alleen thuis te zijn. Mieke en Niko hebben een open gesprek over het feit dat ze geen kinderen meer kan krijgen.