FANDOM

Week 22

Week 23

Week 24

Aflevering 111 (#4771) - 23 januari 2012

Pierrot laat Evy in een mailtje weten dat hij langer in Afrika zal blijven. Dirk haalt een grapje uit met secretaresse Gerda, waardoor zij helemaal van slag is. Linda voelt aan dat de collega’s in het ziekenhuis haar anders behandelen sinds ze hoofdverpleegster is. Maarten en Roos zoeken een maître voor de KomEet en organiseren een selectieproef voor de geïnteresseerde kandidaten. Dré motiveert Guido om door te zetten met het fietsen.

Aflevering 112 (#4772) - 24 januari 2012

Secretaresse Gerda heeft nog altijd niet door dat Mathias en Dirk met haar voeten spelen. Maarten en Roos zetten hun proeven verder om de geschikte maître voor de KomEet te vinden en Jan helpt als jurylid. Linda ziet Mieke een fout maken en is verplicht om dit aan Victor te melden. Anna komt te weten dat de opdracht van Pierrot in Benin eigenlijk afgelopen is. Trudy neemt emotioneel afscheid van Mieke.

Aflevering 113 (#4773) - 25 januari 2012

Linda heeft het onaangename gevoel dat in het ziekenhuis iedereen tegen haar is. Bart wil het nieuwe computerprogramma snel installeren in de holding, maar deze omschakeling heeft wel gevolgen voor verschillende werknemers. Maarten en Roos hebben een goeie maître gevonden voor hun restaurant. Anna stuurt een mail naar haar kleinzoon Pierrot. Linda doet haar verhaal aan Jan over de ruzie met Mieke.

Aflevering 114 (#4774) - 26 januari 2012

Jan maakt met zijn dochter Mieke ruzie over Linda. Voor deze laatste staat het nu wel vast dat ze niet langer hoofdverpleegster wil zijn. Dré wil van Guido een echte wielrenner maken en hij pluist alle mogelijke boeken uit. Peter zorgt er voor dat de werkmannen hun job kunnen behouden als ze zich bijscholen. Het is voor iedereen wennen dat Bart en Trudy nu onder één dak leven. Door de mail van zijn grootmoeder voelt Pierrot zich verplicht om Afrika te verlaten.

Aflevering 115 (#4775) - 27 januari 2012

Pierrot heeft een mail gestuurd naar zijn vader Dirk, maar niet naar Evy. Mieke probeert haar stiefmoeder te overhalen om de baan van hoofdverpleegster niet op te geven. In het restaurant weet maître Jana van aanpakken en ze komt met creatieve oplossingen wanneer er een foutje is gemaakt. Anna zegt tegen Rita wat ze moet doen met Pierrot wanneer hij terug thuis is.