FANDOM

Week 23

Week 24

Week 25

Aflevering 116 (#4776) - 30 januari 2012

Pierrot vliegt vandaag terug naar huis. Voor Evy zal hij alvast een goede uitleg voor zijn lange verblijf in Benin klaar moeten hebben. Roos wil dat Maarten werk maakt van een Valentijnsmenu, maar hij lijkt niet gehaast. Peter vertelt aan Bart dat Louise zich niet thuis voelt in het nieuw samengestelde gezin.

Aflevering 117 (#4777) - 31 januari 2012

Evy voelt aan dat er in Benin iets gebeurd is, maar Pierrot praat alleen over het jongetjes met malaria dat hij wil redden. Marie-Rose en Caroline werken een plan uit voor een benefietactie met de Van den Bossche holding. Peter geeft alvast zijn goedkeuring. Niko wil een wielerwedstrijd tussen Guido en Jan organiseren. Bart heeft het moeilijk, want morgen is Brenda precies een jaar overleden.

Aflevering 118 (#4778) - 1 februari 2012

Pierrot moet dringend een job vinden en polst bij zijn nonkel Jan of hij hulp kan gebruiken in het café. Trudy gaat mee met Bart en de kinderen naar het graf van Brenda. Jana vraagt Maarten mee uit naar een sterrenrestaurant. Jan en zijn zoon Guido nemen het tegen elkaar op in de wielerwedstrijd. June heeft het benefietproject verder uitgewerkt.

Aflevering 119 (#4779) - 2 februari 2012

Evy en Dirk willen dat Pierrot Afrika uit zijn hoofd zet en zich hier inzet voor een job. Bart vraagt aan Axel of hij Hanne wil helpen voor een project van de modeacademie. Dré en Jan geloven in het talent van Guido als wielrenner en zullen samenwerken om hem te trainen. Roos is jaloers wanneer Maarten en Jan samen een avondje gaan stappen.

Aflevering 120 (#4780) - 3 februari 2012

Roos is jaloers als ze hoort dat Maarten en Jana zich geamuseerd hebben tijdens hun avondje uit. Axel is zeer te spreken over het werk van Hanne en hij wil haar altijd verder helpen. Trudy wil er met Bart enkele dagen tussenuit tijdens de krokusvakantie. Linda gaat akkoord dat Guido zich inschrijft in een wielerclub.