FANDOM

Week 26

Week 27

Week 28

Aflevering 131 (#4791) - 20 februari 2012

Pierrot is terug van de zee en gaat aan de slag in de Jan & Alleman. Noch Jan noch Niko maakt het hem gemakkelijk. En Evy ziet huizenhoog tegen de confrontatie met Pierrot op. Bart, Trudy en de kinderen amuseren zich in Disneyland Parijs. In de Van den Bossche holding komt Peter harder en strenger uit de hoek dan anders, waardoor Dirk zich vragen gaat stellen. Victor licht Paul in over de arrestatie van De Valck. Ontwerper Axel wil nieuwe opvallende kledinglijnen introduceren. Niko doet een interessante en romantische ontdekking.

Aflevering 132 (#4792) - 21 februari 2012

Sinds Pierrot terug is van de zee, zit Evy zwaar in de put. Spoedarts Paul krijgt het goede nieuws dat hij uit het ziekenhuis wordt ontslagen. Niko helpt Dré met zijn computerperikelen. Peter vraagt aan zijn zus om enkele afspraken van hem over te nemen, maar wil niet zeggen waarom. De buurman van de KomEet komt terug klagen bij Maarten. Dré en Jan kibbelen over het trainingsschema van Guido. Bart, Trudy en de kinderen genieten van hun laatste dag in Frankrijk. Caroline is van mening dat ze niets goed kan doen voor Veronique en June.

Aflevering 133 (#4793) - 22 februari 2012

Marie-Rose is gevraagd om deel uit te maken van de raad van bestuur van het ziekenhuis. Pierrot en Evy hebben een ultiem gesprek over hun toekomst als koppel. Rita maakt zich sterk dat het terug goed komt tussen hen. Ook Dré heeft liefdesperikelen. Hij heeft via een datingsite een leuke vrouw ontmoet. Ze wil naar België komen, maar verwacht van Dré dat hij haar vliegtuigticket betaalt. Peter heeft verschillende onderzoeken in het ziekenhuis.

Aflevering 134 (#4794) - 23 februari 2012

Rita blijft hopen dat de relatie van Pierrot en Evy nog te redden valt, maar hij maakt haar zeer duidelijk dat ze zich niet met zijn leven moet bemoeien. Jan bespreekt met Linda zijn plan om een vrijgezellenavond te organiseren in het café. Het nieuwe SAP-systeem in de Van den Bossche holding werkt nog niet feilloos en Veronique dringt bij Bart en Dirk aan om het probleem snel op te lossen. Peter en June krijgen in het ziekenhuis de uitslag van het onderzoek. Maarten en Roos hebben terug een discussie met de buurman van de KomEet.

  • Eerste aflevering met onbekend (Wim).

Aflevering 135 (#4795) - 24 februari 2012

Trudy en Bart zijn van slag door de diagnose die Peter heeft gekregen. De rest van de familie is nog niet op de hoogte van het nieuws en Peter maakt zich vooral zorgen over de reactie van Louise. Caroline en Veronique verschillen van mening over de reclamecampagne voor de nieuwe labels. Veronique zoekt Victor Praet op om meer te weten te komen over de werking en de financiële situatie van het ziekenhuis. De vriendin van Jana komt langs in de KomEet en maakt een scène. In de Van den Bossche holding zorgt het SAP-systeem weer voor problemen. Hanne heeft een bang vermoeden.