FANDOM

Week 26

Week 27

Week 28

Aflevering 131 (#4791) - 20 februari 2012

Pierrot is terug van de zee en gaat aan de slag in de Jan & Alleman. Evy ziet tegen de confrontatie met hem op. Bart, Trudy en de kinderen amuseren zich in Disneyland. Bij Van den Bossche komt Peter harder en strenger uit de hoek dan anders, waardoor Dirk zich vragen gaat stellen. Victor licht Paul in over De Valck. Ontwerper Axel wil nieuwe opvallende kledinglijnen introduceren. Niko doet een interessante en romantische ontdekking.

Aflevering 132 (#4792) - 21 februari 2012

Niko helpt Dré met zijn computerperikelen. Peter vraagt aan zijn zus om enkele afspraken van hem over te nemen, maar wil niet zeggen waarom. De buurman van de KomEet komt klagen bij Maarten. Dré en Jan kibbelen terug over het trainingsschema van Guido. Bart, Trudy en de kinderen genieten van een extra dagje op reis. Caroline is van mening dat ze niets goed kan doen voor Veronique en June.

Aflevering 133 (#4793) - 22 februari 2012

Marie-Rose is gevraagd om deel uit te maken van de raad van bestuur van het ziekenhuis. Pierrot en Evy hebben een ultiem gesprek om hun relatie te redden. Dré is actief op datingsites en is zo in contact gekomen met een leuke vrouw. Zij vraagt echter geld om naar België te komen. Peter heeft verschillende onderzoeken in het ziekenhuis.

Aflevering 134 (#4794) - 23 februari 2012

Peter en June krijgen in het ziekenhuis het resultaat van de onderzoeken. Het nieuwe SAP-systeem in de Van den Bossche holding werkt niet naar behoren en Veronique dringt bij Bart en Dirk aan om het probleem snel op te lossen. Jan wil een singles night organiseren in het café. Maarten en Roos hebben terug een discussie met de buurman van de KomEet.

Aflevering 135 (#4795) - 24 februari 2012

De vriendin van Jana komt langs in de KomEet. Veronique zoekt Victor Praet in zijn kantoor op om meer te weten te komen over de werking van het ziekenhuis. Caroline en Veronique verschillen van mening over de nieuwe reclamecampagne. In de Van den Bossche holding zorgt het SAP-systeem weer voor problemen. Hanne heeft een bang vermoeden.