FANDOM

Week 27

Week 28

Week 29

Aflevering 136 (#4796) - 27 februari 2012

Maarten en Roos treffen een ravage aan in de KomEet en alarmeren de politie. Veronique is bereid om toe te treden tot de raad van bestuur van het ziekenhuis, maar ze wil wel de bevestiging dat het bedrijf financieel gezond is. Jan maakt werk van de versiering voor de singles night, die hij in het café organiseert om Dré aan een vrouw te helpen. Peter vertelt aan zijn moeder dat hij zwaar ziek is en hij brengt ook zijn zus en naaste medewerkers op de hoogte. Iedereen is geschokt, maar vooral Veronique heeft het moeilijk. Momenteel is Trudy de enige die het geheim van Hanne kent.

  • Laatste aflevering met onbekend (Wim) en onbekend (Ronny).

Aflevering 137 (#4797) - 28 februari 2012

De structuur van de Van den Bossche holding is opgebouwd rond Peter en Veronique, wat maakt dat hij moet vervangen worden zolang hij in behandeling is voor de darmkanker. Veronique maakt zich zorgen over haar broer en ze wil van Victor Praet weten hoeveel kans hij Peter geeft. Rita geeft Dré de raad om zich in te schrijven bij een relatiebureau. Gerda geeft aan Evy toe dat ze een relatie heeft. Maarten vermoedt dat de buurman meer weet over de inbraak in de KomEet en hij stuurt de politie op de man af. Trudy dringt bij Hanne aan om het grote gesprek met Remko niet langer uit te stellen.

Aflevering 138 (#4798) - 29 februari 2012

Remko moet wennen aan het feit dat Hanne zwanger is. Victor Praet geeft Veronique een rondleiding in het ziekenhuis, nu ze deel uitmaakt van de beheerraad. Marie-Rose neemt een beslissing over de vraag van Peter om hem te vervangen in de Van den Bossche holding zolang hij in therapie is. Jana weet wie er ingebroken heeft in de KomEet. Rita stelt zich vragen bij de betrouwbaarheid van Chadi, het meisje met wie Pierrot de laatste dagen optrekt en papieren nodig heeft om naar Engeland te reizen. Dirk hoort Gerda uit over haar nieuwe relatie. Rita geeft Peter de raad om Louise de volledige waarheid over zijn ziekte te vertellen.

  • Eerste aflevering met onbekend (Udo).

Aflevering 139 (#4799) - 1 maart 2012

Gerda weet met zekerheid dat Udo de man van haar leven is en ze wil elk moment van de dag bij hem zijn. In dit verband heeft ze een zware knoop doorgehakt over haar werk in de holding. Jan neemt het niet dat Pierrot tijdens zijn shift in het café telefoontjes doet voor Chadi. Peter vraagt aan Mathias om hem te vervangen als CEO van de Van den Bossche holding. Maarten en Roos nodigen de buurman uit in het restaurant om de ruzie bij te leggen. Dré geeft de zoektocht naar een vriendin niet op. Hanne weet niet hoe ze aan haar vader moet vertellen dat ze zwanger is.

Aflevering 140 (#4800) - 2 maart 2012

Peter gaat vandaag onder het mes. Victor Praet leidt het chirurgisch team dat de tumor zal verwijderen. June en zijn moeder wachten in het ziekenhuis tot de operatie achter de rug is. Ondertussen opent Veronique de raad van bestuur in de Van den Bossche holding en wordt er een beslissing genomen over het ontslag van Gerda. Linda is van mening dat Guido teveel traint na het telefoontje dat ze van zijn school heeft gekregen. Hanne vertelt eindelijk aan haar vader dat ze zwanger is. Pierrot ziet Chadi op straat waar ze aan het werk is.