FANDOM

Week 32

Week 33

Week 34

Aflevering 161 (#4821) - 2 april 2012

Jana heeft iets belangrijks te bespreken met Evy. Mathias animeert Victor Praet aan de ontbijttafel met zijn passie voor boten. Rita moedigt Pierrot aan om voor zijn vertrek naar Honduras nog een bezoekje te brengen aan de bomma en Albert. Tijdens de raad van bestuur wil Veronique zich niet uitspreken over het besparingsplan van Victor Praet. Dré zit er mee dat Magda naar Frankrijk gaat verhuizen. Hanne ontdekt dat Trudy in contact is met Remko.

Aflevering 162 (#4822) - 3 april 2012

Magda vertelt aan Rita dat ze het er moeilijk mee heeft om Dré achter te laten in Vlaanderen. Bart polst bij Axel naar een vakantiejob voor Hanne. Jana probeert het goed te maken met Evy. Caroline verschilt van mening met June en Veronique over de nieuwe collectie van Axel. Dirk, Rita en Pierrot genieten van een etentje voordat Pierrot naar het buitenland vertrekt.

Aflevering 163 (#4823) - 4 april 2012

Rita ziet haar zoon niet graag vertrekken naar de andere kant van de wereld. Caroline wil een spectaculaire reclamecampagne organiseren en ze vraagt extra budget aan June en Veronique. Het is Hanne haar eerste werkdag bij Fashion en Guido rijdt zijn tweede wielerwedstrijd. Remko gaat langs bij Trudy omdat hij wil weten hoe het met Hanne gaat. Evy laat merken dat ze er niet mee is opgezet dat haar collega Lore te laat is aangekomen op het werk.

Aflevering 164 (#4824) - 5 april 2012

Veronique krijgt een mailtje uit Amerika. Veronique en Mathias hebben een moeilijk gesprek over Caroline. Guido heeft geen zin meer om te gaan trainen en zijn vader denkt zijn wielercarrière voorbij is. Hanne vertelt Axel over haar abortus. Trudy vermoedt dat het nog goed kan komen tussen Hanne en Remko. Evy gaat langs in de KomEet.

Aflevering 165 (#4825) - 6 april 2012

Evy stelt Jana voor om samen te gaan kajakken. Ook Maarten ziet een dag vol avontuur wel zitten. Mathias en Caroline gaan samen eten in de KomEet. Louise en Jelle knutselen slingers. Niko probeert te weten te komen waar Guido echt zit tijdens de trainingen.