FANDOM

Week 35

Week 36

Week 37

Aflevering 176 (#4836) - 23 april 2012

Het interview met Peter staat in de krant en het artikel is niet geworden zoals hij het verwacht had. Dirk is verrast door de woorden van zijn ex-vrouw, Nathalie. Peter en June hebben een goed gesprek over haar kinderwens. Jan vraagt Niko uit over de situatie thuis met Evy en Jana. Victor en Veronique gaan eten bij haar moeder en Mathias.

Aflevering 177 (#4837) - 24 april 2012

Hanne is zenuwachtig want ze moet haar patronen voorstellen voor een jury. Mieke en Niko willen op reis gaan, maar het wordt al snel duidelijk dat ze andere wensen en verwachtingen hebben. Caroline regelt een interview met een regionale televisiezender. Remko polst nog eens bij Hanne of ze toch niet bij zijn ouders wil gaan eten. Anna is enthousiast over de nieuwe relatie van Veronique en ze wil Victor ontmoeten.

Aflevering 178 (#4838) - 25 april 2012

Anna begrijpt niet waarom Veronique en Victor nog niet gaan samenwonen. Peter en June maken ruzie in het bijzijn van Louise en Jelle. Veronique is woest als blijkt dat Maarten haar geen tafel in de KomEet wil geven. Mieke wil dat haar vader Niko drie weken vakantie geeft.

Aflevering 179 (#4839) - 26 april 2012

June wil van Peter duidelijkheid over haar kinderwens. Peter vraagt om raad aan Bart. Hanne wil de ouders van Remko nog één kans geven en stelt voor om samen te gaan eten in de KomEet. Nathalie heeft een besluit genomen en brengt Dirk als eerste op de hoogte. Mathias heeft een oplossing voor het probleem van Veronique. Anna wil een familiefeest organiseren voor Peter. Niko wil een camionette kopen om op vakantie te gaan met Mieke.

Aflevering 180 (#4840) - 27 april 2012

Niko zoekt via het internet naar een camionette. Maar de prijs komt niet overeen met zijn verwachtingen. Anna nodigt Peter uit voor het familiefeest en Victor twijfelt om te gaan. Bart vindt het geen goed idee dat Hanne gaat eten met de ouders van Remko. June en Peter komen aan in het hotel. Peter heeft goed nieuws voor June.