FANDOM

Week 39

Week 40

Week 41

Aflevering 196 (#4856) - 21 mei 2012

Het is nog steeds niet duidelijk waar Hanne verblijft en zowel haar vader als haar vriend beginnen zich zorgen te maken. Veronique licht Mathias in over het voorval met Schepers in het ziekenhuis. Marie-Rose is terug van de zakenreis naar Wenen en het valt op dat ze wel heel enthousiast is over Dirk. In de KomEet wijst Maarten een klant de deur. Glenn komt onverwacht op bezoek bij Mieke en Niko.

Aflevering 197 (#4857) - 22 mei 2012

Veronique ziet hoe Caroline met Mathias flirt. Hij vraagt dan weer Dirk uit over de zakenreis naar Wenen met Marie-Rose. Jan wil de verdwijning van zijn kleindochter Hanne aangeven bij de politie. Nathalie wil Rita overtuigen dat ze niet voor Dirk is teruggekeerd naar Vlaanderen. Veronique overtuigt Victor om de beelden van de bewakingscamera van het ziekenhuis op te vragen. Glenn bedreigt Niko.

Aflevering 198 (#4858) - 23 mei 2012

Caroline heeft er plezier in dat er spanningen zijn tussen Marie-Rose en Mathias. Niko overweegt om naar de politie te stappen. Veronique meent bewijzen gevonden te hebben op de bewakingsbeelden van het ziekenhuis. Jelle spreekt een boodschap in op de gsm van Hanne. Nathalie vermoedt dat Rita nog gevoelens heeft voor Dirk. Peter heeft belangrijk nieuws.

Aflevering 199 (#4859) - 24 mei 2012

Jelle ontvangt een brief van Hanne. Jan en Rita hebben een openhartig gesprek over haar gevoelens voor Dirk. Bart en Dirk denken dat Peter liegt over zijn gezondheid. Mathias krijgt van Dirk foto’s van Wenen en laat ze aan Marie-Rose zien. Remko hoopt via Jelle te weten te komen waar Hanne zich verschuilt.

Aflevering 200 (#4860) - 25 mei 2012

Mathias weet niet wat hij moet doen met de vraag van Peter. Bart weet dat Hanne veilig en gezond is, en hij brengt zijn vader op de hoogte. Rita wil open kaart spelen met Dirk over haar gevoelens. Mathias vraagt aan Marie-Rose of ze iets heeft met Dirk.