FANDOM

Week 43

Week 44

Week 45

Aflevering 216 (#4876) - 18 juni 2012

Veronique en Victor gaan met de voorzitter van het OCMW eten in de KomEet. Marie-Rose pakt alle spullen van Mathias in. Maarten en Roos geraken het niet eens over waar ze willen wonen. Paul vraagt amoureus advies aan Trudy. Mieke en Niko krijgen onverwacht nieuws van de politie. Hanne gaat aan de slag in het atelier van Axel.

Aflevering 217 (#4877) - 19 juni 2012

Niko gaat terug aan de slag in het café en hij krijgt al meteen een belangrijke opdracht van Linda. Caroline doet Mathias een gewaagd voorstel. Remko heeft het financieel moeilijk en Hanne stelt voor dat hij zijn kot opzegt zodat hij bij haar thuis kan komen wonen. Het woonprobleem van Maarten en Roos is nog altijd niet opgelost. Marie-Rose probeert Mathias ook in zijn professioneel leven te raken.

Aflevering 218 (#4878) - 20 juni 2012

Marie-Rose is teleurgesteld omdat haar dochter partij kiest voor Mathias. Roos weigert toe te geven aan de woonwensen van Maarten. Mieke weet dat Paul zich onzeker voelt en ze probeert hem te troosten. Remko zoekt weekendwerk in de horeca om zijn studies te kunnen betalen.

Aflevering 219 (#4879) - 21 juni 2012

Mathias vertelt Veronique dat hij met Marie-Rose zal gaan praten, als ultieme verzoeningspoging. Victor brengt zijn beleidsnota naar Deleu, de voorzitter van de raad van bestuur. Maarten blijft bij zijn standpunt dat het beter is om een appartement te kopen dan een huis. Guido krijgt het bezoek van een meisje uit zijn klas.

Aflevering 220 (#4880) - 22 juni 2012

Evy is heel benieuwd hoe de date van Nathalie is verlopen. Peter maakt zijn moeder verwijten. Deleu vraagt aan Veronique om zich te onthouden tijdens de stemming.