FANDOM

Week 44

Week 45

Seizoen 22

Aflevering 221 (#4881) - 25 juni 2012

Maarten heeft groot nieuws voor Roos. Peter maakt totaal onverwacht zijn opwachting in de Van den Bossche holding. Dokter Paul wordt benaderd door een verpleegster van het Sint-Jan Ziekenhuis. Guido gaat na de examens op stap met zijn vrienden. Mieke doet een onaangename ontdekking. Nathalie praat met Rita over haar amoureus leven.

Aflevering 222 (#4882) - 26 juni 2012

Aflevering 223 (#4883) - 27 juni 2012

Jan spelt zijn jongste zoon de les. Hanne vertelt aan Bart en Trudy dat Remko in de zomer zal moeten werken om zijn studies te kunnen betalen. Marie-Rose weigert mee te gaan op teambuildingweekend. Niko is ongerust omdat hij niet weet waar Mieke zit. Nathalie is onzeker over haar uiterlijk.

Aflevering 224 (#4884) - 28 juni 2012

De Raad van Bestuur van het ziekenhuis beslist vandaag over de nieuwe medisch directeur. Nathalie wacht op een telefoontje van Paul. Marie-Rose is er niet over te spreken dat ook Caroline is gevraagd om mee te gaan op teambuildingweekend.

Aflevering 225 (#4885) - 29 juni 2012 - SEIZOENSFINALE

Het teambuildingweekend in de Ardennen gaat van start. Peter wil dat June het rustig aan doet en in het hotel blijft terwijl de anderen gaan wandelen. Marie-Rose besluit toch naar de Ardennen te gaan en dit na haar gesprek met Rita. Maarten neemt Roos mee naar de boerderij.

  • Een uitgebreide inhoud van deze aflevering vind je op deze pagina.