FANDOM

Seizoen 21

Week 1

Week 2

Aflevering 1 (#4886) - maandag 27 augustus 2012

Niko haast zich naar de verlaten fabriek om Mieke te redden en de ultieme confrontatie met Glenn aan te gaan. Het is dankzij de tussenkomst van Steve dat alles in orde komt. Ondertussen wordt het in de Ardennen duidelijk dat zowel Marie-Rose als Caroline in de ravijn gevallen zijn. Veronique en Mathias zijn ter plaatse en alarmeren de hulpdiensten. De dokters constateren dat Caroline overleden is maar Marie-Rose wordt in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht. Paul en Nathalie zijn een koppel maar na een vreemde sms van Nathalie, begint Paul zich vragen te stellen. Maarten en Roos vertellen hun familie dat ze gaan trouwen en iedereen reageert opgetogen. In het Algemeen Ziekenhuis wordt de toestand van Marie-Rose gestabiliseerd maar inspecteur Anita Degeling vertelt aan haar familie dat ze in verdenking gesteld wordt van de moord op Caroline.

Aflevering 2 (#4887) - dinsdag 28 augustus 2012

De hele familie komt te weten wat er in de Ardennen gebeurd is. Rita voelt zich schuldig omdat ze Marie-Rose ervan overtuigd heeft om naar het teambuildingweekend te gaan. Jan probeert haar te overtuigen om naar de politie te gaan met haar verhaal. Niko en Mieke vertellen aan Jan wat er gebeurd is met Glenn. Axel komt werken bij de VDB Holding maar Peter vindt dat hij beter een paar dagen thuis blijft. Toch zit Axel met verschillende vragen: wie wou wie vermoorden? Inspecteur Anita Degeling ondervraagt Veronique en Mathias maar hun verhalen zijn niet helemaal identiek. Ondertussen krijgt Victor Praet bezoek van Deleu. Hij wordt gedwongen om 6 personeelsleden te ontslaan waaronder Paul, Linda en Mieke. Hannah wil Axel troosten maar Bart denkt dat ze hem beter alleen kan laten.

Aflevering 3 (#4888) - woensdag 29 augustus 2012

Het slechte rapport van Guido krijgt nog een staartje. Jan en Linda willen dat hij zijn jaar opnieuw doet maar Guido zou liever electro-mechanica gaan studeren. Rita steunt Guido en probeert Jan te overhalen om zijn zoon te laten kiezen. Victor heeft het nog steeds moeilijk met de beslissing van Deleu en reageert zijn woede af op Paul wanneer hij voor verlof komt vragen. Niko heeft een verrassing voor Mieke: een reis naar Ibiza. Axel probeert te weten te komen wat er met zijn moeder gebeurd is en hij gaat ten rade bij Mathias. Dirk beseft dat Nathalie en Paul dolverliefd zijn en hij voelt zich steeds eenzamer.

Aflevering 4 (#4889) - donderdag 30 augustus 2012

De politie heeft de GSM van Marie-Rose teruggevonden waardoor ze haar kunnen vrijpleiten. Anita Degeling gaat het goede nieuws vertellen aan Peter en Veronique. Guido probeert zijn moeder te overhalen dat veranderen van studiekeuze de beste oplossing is. Victor vertelt eindelijk aan Paul dat hij hem waarschijnlijk zal moeten ontslaan samen met Linda en Mieke. Samen met de twee dames gaat hij op zoek naar een oplossing. Bart heeft speciaal een dag vrij genomen om Maarten te kunnen helpen met zijn renovaties, maar Maarten laat Bart alleen achter op de boerderij om Roos uit de nood te helpen in het restaurant. 

Aflevering 5 (#4890) - vrijdag 31 augustus 2012

Axel vertrouwt Hannah toe dat hij zijn job wilt opgeven omdat hij zich niet meer welkom voelt bij de Van den Bossches na de acties van zijn moeder. Victor bezeert zijn rug wanneer hij een zwaarlijvige patiënte moet optillen en moet op de hulp van Linda rekenen. Het prille liefdesgeluk van Paul en Nathalie doet Dirk beseffen dat hij zich eigenlijk verschrikkelijk eenzaam voelt. Marie-Rose mag het ziekenhuis verlaten. Thuis krijgt ze het onverwachte bezoek van Mathias die zo snel mogelijk de plooien weer glad wil strijken.