FANDOM

Week 10

Week 11

Week 12

Aflevering 51 (#4936) - maandag 5 november 2012

Jan gaat met Albert kleren ophalen aan zee en daar doen ze een fijne ontdekking. Mieke steekt niet onder stoelen of banken dat ze Niko mist, die nog altijd in Bulgarije verblijft. Trudy en Bart staan voor een groot dilemma. Rita en Jan hebben er nog altijd het raden naar wat er fout is gelopen tussen hun moeder en Albert.

Aflevering 52 (#4937) - dinsdag 6 november 2012

Niko is heel enthousiast over Bulgarije. In de Van den Bossche holding laat Veronique duidelijk verstaan dat het geen optie is om het project in Japan af te blazen. Nathalie vraagt aan Trudy of zij de sleutel van de loft aan Paul wil teruggeven. Jan zoekt een uitvlucht om niet te moeten repeteren met Rita. Marie-Rose voelt zich geroepen om Anna en Albert te verzoenen.

Aflevering 53 (#4938) - woensdag 7 november 2012

Albert neemt een belangrijke beslissing die bepalend is voor zijn verdere leven. Peter stelt zijn zus voor om zelf de deal in Japan te regelen. Paul blijft plakken in de Jan & Alleman, waar er vanavond ook een productievergadering over het toneelstuk wordt gehouden. Jana is nog altijd boos op Evy. Niko en Steve gaan op zoek naar een busmaatschappij.

Aflevering 54 (#4939) - donderdag 8 november 2012

Jan is fier dat de hele familie helpt bij het toneel. Victor praat zijn mond voorbij tegen Marie-Rose. Roos is van mening dat Jana de drukke job van Evy moet aanvaarden. Mathias heeft een moeilijke boodschap voor Anna. De skireis die Steve organiseert, is een groter succes dan verwacht.

Aflevering 55 (#4940) - vrijdag 9 november 2012

Marie-Rose komt in een lastig parket te zitten door de vraag van de bomma. Evy gaat samen met haar collega’s iets drinken in De KomEet. Niko krijgt geen vakantie van Jan om mee te gaan als begeleider op de skireis van Steve. June krijgt in haar professioneel leven een ontgoocheling te verwerken. Evy heeft spijt dat ze van job is veranderd.