FANDOM

Week 11

Week 12

Week 13

Aflevering 56 (#4941) - maandag 12 november 2012

Nathalie polst bij Peter of ze het atelier, waar ze sinds de breuk met Paul is ingetrokken, mag verbouwen tot een loft. Albert gaat terug naar zee. Peter wil graag dat Evy terug bij Van den Bossche komt werken. De verlofaanvraag van Mieke wordt goedgekeurd. Er hangt Jan een klacht boven het hoofd omdat hij drank verkocht heeft aan een dronken persoon.

Aflevering 57 (#4942) - dinsdag 13 november 2012

Jan vraagt aan zijn moeder de reservesleutels van het appartement aan zee. Paul gaat samen met Trudy, Linda, Mieke en enkele andere verpleegsters iets drinken in de Jan & Alleman. Jana vertelt aan Evy dat ze terug in de Van den Bossche holding aan de slag kan. Jan en Rita moeten de zoenscène repeteren. Mieke organiseert het vertrek van de reis.

Aflevering 58 (#4943) - woensdag 14 november 2012

Albert heeft een kater. Evy heeft een gesprek met Peter over haar oude job bij Van den Bossche. Mieke krijgt een skipak van Steve. Rita treft een regeling met Patrick om de kosten aan de auto van Jan te vergoeden. Mieke, Linda en Trudy zijn benieuwd hoe het avontuurtje van Paul en Fleur is afgelopen. Evy biedt haar excuses aan Nathalie aan. In de Jan & Alleman vindt de eerste doorloop van het toneelstuk plaats.

Aflevering 59 (#4944) - donderdag 15 november 2012

Anna ontvangt een aangetekende brief. Nathalie krijgt nieuws over haar vraag om het atelier te verbouwen tot een loft. Rita bemiddelt tussen haar moeder en Albert. Bart en Mathias komen kijken naar de generale repetitie van het toneelstuk. Mieke maakt zich klaar om te vertrekken naar Bulgarije.

Aflevering 60 (#4945) - vrijdag 16 november 2012

Mieke en Steve vertrekken naar Bulgarije. Jan en Rita proberen Albert te overtuigen om zich te verzoenen met hun moeder. Evy tekent haar contract bij Van den Bossche. Trudy vraagt Paul mee naar de toneelvoorstelling van Jan en Rita. Maarten moet verstek geven en vindt dat spijtig.