FANDOM

Week 17

Week 18

Week 19

Aflevering 86 (#4971) - maandag 24 december 2012

Linda is van mening dat Jan met hun zoon moet praten over de vechtpartij. Mathias springt bij in de Jan & Alleman. Mieke wil dat het stalken stopt en ze legt klacht neer bij de politie. Evy is zodanig blij dat ze haar mond voorbijpraat. Liesbeth mag het ziekenhuis verlaten en ze neemt zich voor om de touwtjes van haar huishouden weer stevig in handen te nemen.

Aflevering 87 (#4972) - dinsdag 25 december 2012

De Pauwelsen trekken naar de Jan & Alleman, waar ze kerst vieren met Rita, Jan en zijn gezin en met Albert en de bomma. Voor deze laatste is de aanwezigheid van het extra gezin zonder meer wennen. Marie-Rose en Mathias brengen kerst door met Peter en June en met Véronique. De bezorgde moeder hoopt dat haar kinderen voor één avond het werk naast zich zullen neerleggen.

Aflevering 88 (#4973) - woensdag 26 december 2012

Jan voelt zich geroepen om te bemiddelen tussen Guido en Elias. In de Van den Bossche holding wacht iedereen gespannen op de resultaten van de audit. Anna stelt zich vragen bij de band die haar dochter Rita met Patrick Pauwels heeft. Liesbeth probeert ondertussen Rita uit haar huishouden te weren.

Aflevering 89 (#4974) - donderdag 27 december 2012

Mathias ziet het niet zitten om op dansles te gaan en hij probeert te ontsnappen. Patrick wil iets terugdoen voor Rita en Jan, maar dat valt niet in goede aarde bij Liesbeth. Guido doet een akelige ontdekking op YouTube.

Aflevering 90 (#4975) - vrijdag 28 december 2012

Marie-Rose kiest haar huwelijksgetuige. Patrick stelt Rita voor om samen oudjaar te vieren. De spanningen tussen Mieke en Niko lopen hoog op. Guido is bang dat Charlotte hem zal laten schieten als ze het filmpje heeft gezien.