FANDOM

Week 18

Week 19

Week 20

Aflevering 91 (#4976) - maandag 31 december 2012

Evy heeft het moeilijk met het nieuws van dokter Praet. Mathias heeft zijn eerste dansles met Albert. Peter wil voor de kaderleden een nieuwjaarsreceptie organiseren, nog voor de resultaten van de audit binnen zijn. Guido heeft terug een afspraakje met Charlotte. Bart en Jan zetten de grote middelen in om een verzoening te forceren tussen Mieke en Niko. Liesbeth is jaloers omdat haar vader veel geld uitgeeft om Rita culinair te verwennen met oudjaar. Mathias heeft een belangrijk gesprek met Véronique.

Aflevering 92 (#4977) - dinsdag 1 januari 2013

Tijdens de nieuwjaarsdrink in de Van den Bossche holding houdt Peter een speech. Albert ontdekt dat Mathias zonder werk zit en hij belooft dit stil te houden voor Anna. Jan en Linda zijn blij dat hun zoon Guido een vriendinnetje heeft. Marie-Rose moet op zoek naar een trouwjurk. Rita heeft zich bij de Pauwelsen goed geamuseerd met oudjaar en wat haar betreft is de avond voor herhaling vatbaar. Steve probeert de band met Niko terug aan te halen.

Aflevering 93 (#4978) - woensdag 2 januari 2013

Marie-Rose wil vandaag haar trouwjurk uitzoeken en ze motiveert Mathias om haar te vergezellen. Liesbeth profiteert van haar ziekteverlof om de grote schoonmaak te doen, hoewel ze lichamelijk nog niet de oude is. In de Van den Bossche holding worden de resultaten van de audit bekend gemaakt en het is duidelijk dat maatregelen zich opdringen om de crisis het hoofd te bieden. Roos komt nu pas te weten dat Maarten in zijn studententijd donor is geweest bij de spermabank. Elias en Vincent maken Guido duidelijk dat ze de controle hebben over zijn leven. Rita heeft nog altijd niet aan Patrick verteld dat ze een verleden als alcoholiste heeft.

Aflevering 94 (#4979) - donderdag 3 januari 2013

Marie-Rose heeft alle kaderleden van de holding bij haar thuis opgetrommeld, zodat ze een constructief gesprek hebben over de toekomst van het bedrijf. Véronique pleit voor een afslanking op alle niveaus, maar voor Peter zijn naakte ontslagen geen optie. Marie-Rose wil terug op zoek gaan naar de perfecte bruidsjurk. Rita poetst de keukenkastjes van Liesbeth, maar dat valt niet in goede aarde. Evy en Jana hebben vandaag een afspraak in de spermabank. Niko merkt dat Guido het mentaal moeilijk heeft en dringt aan op een gesprek van man tot man. Mieke gaat nu toch akkoord om met Steve te praten.

Aflevering 95 (#4980) - vrijdag 4 januari 2013

Steve is gisterenavond aangereden en vecht in het ziekenhuis voor zijn leven. Niko wijkt geen seconde van zijn zijde. Peter verdedigt tijdens de ontbijtvergadering met June, Dirk en Mathias zijn plan om een crisismanager aan te stellen. Evy en Jana fantaseren over de looks van hun spermadonor. Patrick raadt Rita aan om zich niet te laten zien bij hem thuis, want Liesbeth wil geen hulp meer in haar huishouden. Mathias krijgt dansles van Albert, zodat hij tijdens het huwelijksfeest met Marie-Rose kan walsen. Guido vertelt alles aan Charlotte.