FANDOM

Week 19

Week 20

Week 21

Aflevering 96 (#4981) - maandag 7 januari 2013

Peter weet zijn moeder te overtuigen dat de aanstelling van een crisismanager het beste is voor het bedrijf. Charlotte wordt belaagd door de pestkoppen van Guido. Evy en Jana besluiten voor een bekende donor te gaan. Rita neemt met spijt afscheid van Patrick, want zijn dochter Liesbeth bedankt haar voor bewezen diensten. Véronique alarmeert Mathias en Peter.

Aflevering 97 (#4982) - dinsdag 8 januari 2013

De crisismanager stelt zich vragen bij het dubbel CEO-schap in de Van den Bossche holding. Toch dringen Véronique en Peter bij hun afdelingshoofden aan om open kaart te spelen tijdens de gesprekken. Zowel Marie-Rose als Mathias heeft een gesprek met Peter over hun huwelijk. Nu Rita niet meer komt helpen, moet ook Benny zijn steentje bijdragen in het huishouden. Hij wisselt met zijn zoon Arno van taak, maar mispakt zich lelijk. Maarten trekt de verkeerde conclusies en Mieke kwetst Niko.

Aflevering 98 (#4983) - woensdag 9 januari 2013

Peter had gisteren een gesprek met zijn moeder en met Mathias en toen voelde hij bij beiden twijfels over hun huwelijk. Als getuige en als zoon vindt hij het zijn plicht om hen hiermee te confronteren. Rita bezoekt Patrick in zijn atelier. Maarten is zenuwachtig voor zijn gesprek met de crisismanager. Tijdens de uitvaart van Steve nemen Evy en Niko het woord. Guido heeft Charlotte bij hem thuis uitgenodigd om Frans te studeren, maar het is voor hen beiden moeilijk om zich te concentreren. Nathalie wil van Dirk weten hoe hij zijn professionele toekomst ziet.

Aflevering 99 (#4984) - donderdag 10 januari 2013

Elias zet Charlotte onder druk om met hem op te trekken. Dit ontgaat Guido niet en hij is stikjaloers. Jan wil iets ludieks doen tijdens het huwelijksfeest van Marie-Rose en Mathias. Bart geeft aan Trudy toe dat hij voor zijn toekomst bij Van den Bossche vreest en dat hij alvast een afspraak bij de VDAB heeft gemaakt. Jana en Evy hebben eindelijk een donor in gedachten. Rita voelt zich goed bij Patrick, maar ze speelt met vuur. Niko doet een onthutsende ontdekking tussen de spullen van Steve.

Aflevering 100 (#4985) - vrijdag 11 januari 2013

Jan blijft bij zijn plan om tijdens het huwelijksfeest van Marie-Rose en Mathias een ludieke sketch op te voeren. Peter en Véronique hebben in de KomEet een lunchvergadering met de crisismanager, die de resultaten van zijn analyse op tafel legt. Aansluitend volgt er een moeilijk gesprek met vakbondsafgevaardigde Roger. Evy en Jana hebben in de Jan & Alleman afspraak met potentiële spermadonoren. Liesbeth is bang dat haar vader door Rita gekwetst zal worden. Marie-Rose ergert zich opnieuw aan Mathias’ slordigheid bij de voorbereidingen van hun huwelijk.