FANDOM

Week 20

Week 21

Week 22

Aflevering 101 (#4986) - maandag 14 januari 2013

De spanningen tussen Véronique en Peter lopen op, want ze moeten beslissen in hoeverre ze de aanbevelingen van de crisismanager zullen opvolgen. Zo moeten ze bepalen wie van hen beiden CEO blijft en of ze een tak van de holding zullen afstoten. Bart voelt de bui al een tijdje hangen en hij krijgt een antwoord op zijn sollicitatie bij de concurrentie. Liesbeth wil weten wat Rita’s gevoelens zijn voor Patrick. Evy speelt open kaart met Mieke en vertelt haar dat ze Niko wil vragen om spermadonor te zijn. Mathias moet de foute adressen op de uitnodigingen overplakken, maar klagen doet hij niet want hij krijgt veel hulp.

Aflevering 102 (#4987) - dinsdag 15 januari 2013

Dirk kondigt tijdens zijn vergadering met Véronique en Peter aan dat hij zich terugtrekt uit de holding en dat hij zijn aandelen wil verkopen. Bart reageert teleurgesteld wanneer hij het nieuws hoort. Evy trekt haar stoute schoenen aan en polst bij Niko of hij donor van haar kindje wil worden. Charlotte zit in de tang van Vincent en Elias, maar ze zwijgt om Guido te beschermen. Marie-Rose en Mathias gaan hun trouwringen uitkiezen. Rita vraagt aan Patrick om samen naar het trouwfeest te gaan. Hij is blij met deze vraag, zijn dochter Liesbeth iets minder.

Aflevering 103 (#4988) - woensdag 16 januari 2013

Peter vreest voor acties van de vakbonden als er niet snel een oplossing komt om de crisis in de holding het hoofd te bieden. Bart en Dirk twijfelen of het wel een goed idee is om een nieuw bedrijf op te richten. Elias en Vincent blazen de relatie van Guido met Charlotte op. Patrick doet een goed woordje voor zijn kleindochter Stefanie, zodat ze als visagiste aan de slag kan bij het huwelijk van Marie-Rose en Mathias. Liesbeth polst bij Rita naar haar gevoelens voor Patrick.

Aflevering 104 (#4989) - donderdag 17 januari 2013

De vakbonden binnen Van den Bossche roeren zich. Guido en Charlotte geraken maar niet verlost van Elias en Vincent. Mathias krijgt privédansles van Albert. Rita komt van een kale reis terug. Jana en Evy krijgen nieuws van Niko.

Aflevering 105 (#4990) - vrijdag 18 januari 2013

Véronique en Peter beslissen om een tak van de Van den Bossche holding te sluiten. Guido ziet er enorm tegen op om naar school te gaan en hij spijbelt. Na de zoveelste discussie over de voorbereidingen van hun huwelijk, stelt Mathias aan Marie-Rose voor om een wedding planner te engageren. Patrick maakt zich zorgen omdat hij niets meer van Rita hoort. Niko wordt medisch goedgekeurd voor het donorschap.