FANDOM

Week 22

Week 23

Week 24

Aflevering 111 (#4996) - maandag 28 januari 2013

Trudy wil voor haar ex-schoonmoeder een vrijgezellenfeest organiseren. Veronique stelt Peter voorwaarden voor het CEO-schap. De CLB-psycholoog probeert Guido te overtuigen tot een gesprek met Vincent en Elias. Mieke vergezelt Niko naar zijn afspraak met Evy.

Aflevering 112 (#4997) - dinsdag 29 januari 2013

June diept een oud voorstel op om Peter en daarmee ook de holding te helpen overleven. Marie-Rose en Mathias hebben hun vrijgezellenavond. Patrick confronteert Rita met zijn vermoeden dat ze een drankprobleem heeft. Niko beseft dat hij Mieke de afgelopen weken verwaarloosd heeft en hij onderneemt actie. Guido heeft een gesprek met Elias en Vincent onder de begeleiding van de CLB-psycholoog.

Aflevering 113 (#4998) - woensdag 30 januari 2013

In de Van den Bossche holding wordt de nieuwe CEO bekend: wordt het Peter of Veronique? Marie-Rose maakt zich zorgen omdat Mathias de ochtend na zijn vrijgezellenparty nog altijd niet thuis is. Mieke praat met Niko over haar angsten. Rita hoopt dat Patrick samen met haar haar jurk voor het huwelijk wil gaan ophalen. Vincent en Elias hebben spijt van hun daden.

Aflevering 114 (#4999) - donderdag 31 januari 2013

De ruzie tussen Veronique en Peter over het CEO-schap verstoort de huwelijksvoorbereidingen van Marie-Rose. Zij laat de boel niet ontploffen en roept haar kinderen op het matje. Guido gaat terug naar school. Zowel Niko als Jana hakken een knoop door.

Aflevering 115 (#5000) - vrijdag 1 februari 2013

Voor Guido is het huwelijk van Marie-Rose en Mathias de ideale gelegenheid om zijn vriendinnetje Charlotte aan de voltallige familie voor te stellen. Hoewel de generale repetitie een flop was, verloopt de trouwpartij volledig naar de wensen van het bruidspaar. Dit betekent echter niet dat huwelijksplanner Ronny niets om handen heeft. Hij moet in alle discretie één van de gasten naar huis zien te brengen.