FANDOM

Week 26

Week 27

Week 28

Aflevering 131 (#5016) - maandag 25 februari 2013

Dirk zoekt toenadering tot zijn dochter Gail, maar de jonge vrouw houdt de boot af. Niko wil zekerheid van Evy vooraleer hij een punt zet achter zijn relatie met Mieke. Benny is het geheim van Liesbeth te weten gekomen en hij voelt zich gekleineerd. Trudy krijgt een jobaanbieding van Veronique. Marie-Rose blijft zich zorgen maken over Anna en Albert. Jan en Linda hebben op hun beurt de handen vol met Rita en ze overwegen om de hulp in te schakelen van Patrick om haar van de drank af te helpen.

Aflevering 132 (#5017) - dinsdag 26 februari 2013

Trudy gaat aan het werk bij Van den Bossche. Bart kan niet verhullen dat hij het er moeilijk mee heeft. Benny besluit zijn dochter Stefanie in te lichten over het verleden van haar oudere vriend Hans. Het fietstochtje van Dirk en Nathalie met hun kinderen Gail en Justin verloopt niet zoals verwacht. Anna geeft aan Marie-Rose toe dat zelfstandig wonen voor haar en Albert niet meer zal kunnen. Niko wil pas tussen Mieke en Evy kiezen als hij zekerheid heeft van Evy. Patrick stelt Rita zwaar teleur.

Aflevering 133 (#5018) - woensdag 27 februari 2013

Het drankprobleem van Rita neemt alleen maar grotere proporties aan en Anna ziet geen andere oplossing dat haar verslaafde dochter onder haar hoede te nemen. Stefanie gedraagt zich heel afstandelijk tegen haar moeder, maar weigert te zeggen wat er scheelt. Dirk krijgt meer en meer het gevoel dat het een vergissing was om zijn kinderen te laten overkomen. Maarten schiet in een zesde versnelling wanneer hij hoort welke plannen Veronique met de KomEet heeft.

Aflevering 134 (#5019) - donderdag 28 februari 2013

Maarten heeft Marie-Rose ingeschakeld om op haar dochter in te praten. Veronique wil de KomEet immers transformeren in een broodjeszaak. Liesbeth wordt tot het uiterste gedreven door haar dochter Stefanie.

Aflevering 135 (#5020) - vrijdag 1 maart 2013

Rita heeft haar intrek genomen bij Marie-Rose. Voor iedereen in huis is het wennen aan haar aanwezigheid. Veronique ontrolt haar plannen die ze heeft voor de KomEet. Bart heeft een nieuwe sollicitatie in het vooruitzicht. Niko wil koste wat het kost Evy spreken. Dirk wil zijn verjaardag met het ganse gezin vieren, maar het is zeer de vraag of dit hem zal lukken.