FANDOM

Week 33

Week 34

Week 35

Aflevering 166 (#5051) - maandag 15 april 2013

De verlamming van Victor is een harde klap voor Véronique. Ondanks haar twijfels, wil ze hem nu niet in de steek laten. Bart is enthousiast over zijn eerste werkdag bij Lantec. Trudy maakt zich echter zorgen over de VDB-projecten die het bedrijf wil kopen. Jan wil geld uitsparen door de renovatiewerken zelf te doen, maar Linda ziet dat helemaal niet zitten. Guido denkt de oplossing te hebben. Arno dreigt er mee thuis weg te gaan als Liesbeth blijft zeuren over zijn schoolwerk. Mathias sluit vrede met Geert Segers, de voorzitter van wielerclub ‘De Koekoeksvrienden’. Marie-Rose vertelt Anna dat Rita terecht is en zelfs werk heeft.

Aflevering 167 (#5052) - dinsdag 16 april 2013

Jan begint aan de renovatiewerken van de studio. Dirk probeert Bart nog een laatste keer duidelijk te maken dat hij de verkoop van de VDB-projecten eerste met Peter moet bespreken. De discussie draait uit op een ruzie. Liesbeth ontdekt dat Arno tegen betaling het huiswerk van zijn klasgenoten maakt om zijn reis naar Amerika te financieren. Mathias is enthousiast over de wielerwedstrijd die gaat organiseren en droomt al luidop over de Tour de France. Véronique probeert zich zo sterk mogelijk te houden, maar Victor stelt zich erg opstandig op. Anna en Albert leren in het rusthuis Etienne kennen: één van de bewoners en drijvende kracht achter heel wat activiteiten. Mathias en Marie-Rose bieden hun diensten als leesouder aan.

Aflevering 168 (#5053) - woensdag 17 april 2013

Victor wil de harde realiteit niet onder ogen zien en denkt dat hij ooit terug zal kunnen lopen. Onder zijn relatie met Véronique trekt hij een streep. Albert organiseert samen met Etienne een daguitstap, tot grote ergernis van Anna. Jan wil Mathias voor zijn kar spannen om mee te komen klussen in zijn studio. Guido en Elias gaan mee fietsen met de wielerclub. De jonge snaken maken de oude garde compleet belachelijk. Niko doet een poging om Mieke en Evy met elkaar te verzoenen. Peter ruikt onraad wanneer Dirk zich verspreekt over de projecten die Bart wil verkopen aan Lantec.

Aflevering 169 (#5054) - donderdag 18 april 2013

Véronique maakt Victor duidelijk dat ze hem blijft steunen, of hij dat nu wil of niet. Marie-Rose hoopt de brokken te kunnen lijmen door Victor na zijn revalidatie in huis te nemen. Peter wil een dure opleiding vernieuwingsmanagement volgen. Patrick heeft genoeg van de strubbelingen tussen zijn dochter en Arno. Anna kan de eindeloze discussie tussen Etienne en Albert niet langer aanhoren en besluit mee haar schouders te zetten onder de organisatie van de uitstap. Mathias trekt tijdens de vergadering van het koerscomité alles naar zich toe. Dit tot ergernis van voorzitter Geert Segers. Dankzij hulp uit onverwachte hoek slaagt Jan er toch in de verbouwing van zijn studio af te krijgen voor Leen arriveert.

Aflevering 170 (#5055) - vrijdag 19 april 2013

Mathias weet de verenigingen uit de streek warm te maken voor zijn quiz. Tot verbijstering van Marie-Rose biedt hij zich ook aan om in het bestuur van de voetbalclub te zetelen. Jan is zenuwachtig voor de komst van zijn dochter Leen. Wanneer het moment eindelijk aangebroken is, blijkt Leen niet alleen gekomen te zijn… Benny weet niet wat hij hoort wanneer Liesbeth Arno voorstelt om zijn reis naar Amerika te bekostigen. Niko doet een nieuwe poging om Evy en Mieke rond de tafel te krijgen. Het besef dat hij voor de rest van zijn leven verlamd zal zijn, is een klap in het gezicht van Victor. Anna geniet ervan om samen met Albert en Etienne de uitstap met de bewoners van het rusthuis voor te bereiden. Rita heeft verrassend nieuws...