FANDOM

Week 6

Week 7

Week 8

Aflevering 31 (#4916) - maandag 8 oktober 2012

Nathalie zit er mee dat Evy niet meer haar vrolijke zelve is sinds ze de promotie is mislopen en ze probeert het probleem aan te kaarten met haar ex-collega. In Thailand kampen Roos en Maarten met een financieel probleem. Anna kan het niet laten om Marie-Rose en Mathias uit te vragen over hun weekendje weg. Jan wil een toneelkring oprichten, vooral omdat hij voor zichzelf een acteercarrière ziet. Paul nodigt nu ook Dirk uit voor het etentje in de KomEet dat hij betaalt om iedereen te bedanken die geholpen heeft met Nathalie’s verhuis.

Aflevering 32 (#4917) - dinsdag 9 oktober 2012

Anna en Albert vertrekken terug naar zee. Jan voert een monoloog op voor Herman, met als doel de man van zijn acteertalent te overtuigen. In Thailand gaan Maarten en Roos gaan op olifantentrektocht. Paul en Nathalie nodigen de verhuizers uit voor een etentje in de KomEet. Steve neemt ontslag. Hij is het poetsen beu en hij wil reizen organiseren. Mieke ziet dat meteen zitten maar Niko is minder enthousiast.

Aflevering 33 (#4918) - woensdag 10 oktober 2012

Rita vraagt zich af wie de vrouwelijke hoofdrol zal spelen in het toneelstuk van Herman. Jan hoopt Linda te overtuigen de rol op zich te nemen. Colette komt enkele dagen bij Marie-Rose logeren. Dirk bekent aan Bart dat er iets tussen hem en Nathalie is gebeurd. Victor kan het ziekenhuis niet loslaten en hij probeert Paul te bereiken. June is terug van Japan en ze is dolenthousiast. Evy is er met haar hoofd niet bij en ze laat steken vallen op het werk.

Aflevering 34 (#4919) - donderdag 11 oktober 2012

Victor gaat Paul opzoeken in het ziekenhuis. Jan probeert Linda te overtuigen de vrouwelijke hoofdrol op zich te nemen in het toneelstuk, maar zij ziet dat echt niet zitten. Colette vertelt Marie-Rose dat David haar heeft bedrogen. Peter en Dirk praten over de ambities van June in Japan en over de toekomst van Fashion. Trudy is van mening dat Nathalie open kaart moet spelen met Paul.

Aflevering 35 (#4920) - vrijdag 12 oktober 2012

Niko vindt dat Mieke te veel tijd steekt in het project van Steve. Maarten en Roos zijn terug uit Thailand. Bart neemt hen meteen mee naar hun huisje. Paul maakt Victor duidelijk dat een operatie noodzakelijk is. Dirk ziet het niet zitten om met Nathalie naar Frankfurt te gaan. Rita stelt Jan voor dat zij de vrouwelijke hoofdrol zal spelen. June wil zes maanden tot een jaar naar Japan. Colette vertelt Marie-Rose dat ze na haar breuk met David nog eens is bedrogen is.