FANDOM

Week 8

Week 9

Week 10

Aflevering 41 (#4926) - maandag 22 oktober 2012

Trudy moedigt Bart aan om zich kandidaat te stellen om de overname in Japan voor zijn rekening te nemen. Mieke voelt er veel voor om Steve het financiële duwtje te geven dat hij nodig heeft om zijn reisorganisatie uit de grond te stampen. Maarten meent het met zijn kookboek. Colette is terug uit Nice en ze brengt meteen bij Marie-Rose verslag uit over haar beslissingen. Jan en regisseur Herman hebben een productievergadering over het decor van het toneelstuk en de locatie van de opvoeringen. Dokter Paul neemt Trudy in vertrouwen over zijn ambitieus plan.

Aflevering 42 (#4927) - dinsdag 23 oktober 2012

Nathalie reageert vreemd op de vraag van Paul. Maarten heeft een conflict met de wijnleverancier, maar die distantieert zich van het slechte lot. Niko wil in Bulgarije het totaalpakket van de skireis gaan controleren, vooral omdat Mieke in het project investeert. Dirk vertelt aan de Van den Bossche-top dat Bart bereid is om de overname in Japan te regelen. Jan en Linda hebben terug een bewogen repetitie met regisseur Herman.

Aflevering 43 (#4928) - woensdag 24 oktober 2012

Het is voor Trudy de dag van de moeilijke gesprekken, want eerst heeft ze een discussie met Peter over hun dochtertje, aansluitend spreekt ze duidelijke taal tegen Dirk en in het ziekenhuis volgt nog dokter Paul. Mathias laat Colette heel duidelijk verstaan dat de veel jongere Michael alleen op haar geld uit is. Maarten is vastbesloten te achterhalen wie er met de wijn geknoeid heeft en hij houdt iedereen die in de KomEet werkt in de gaten.

Aflevering 44 (#4929) - donderdag 25 oktober 2012

Nathalie is niet in staat om te gaan werken. Linda ergert zich omdat Jan het toneelstuk niet kan loslaten en zelfs aan tafel in de huid van zijn personage kruipt. Jana windt er bij Maarten geen doekjes om dat ze zich niet van diefstal laat beschuldigen en ze schermt met ontslag. De uit de hand gelopen discussie van Dirk en Paul is het gespreksonderwerp van de dag in de Van den Bossche-holding. Colette ziet eindelijk in dat ze definitief een punt moet zetten achter haar relatie met de gokverslaafde Michael.

Aflevering 45 (#4930) - vrijdag 26 oktober 2012

Paul zit momenteel op een emotionele roetsjbaan en hij praat met Mieke over zijn vragen en verwarde gevoelens. De interim-maître meldt zich aan in De KomEet. Albert heeft Anna ingeschreven voor een dansnamiddag van senioren. Jan en regisseur Herman tonen weinig begrip voor Linda's tijdsgebrek om de teksten van het toneelstuk uit het hoofd te leren. Marie-Rose maakt een afspraak met de ex-vriend van Colette.