FANDOM

Week 9

Week 10

Week 11

Aflevering 46 (#5151) - maandag 28 oktober 2013

Arthur is spoorloos verdwenen. Rita is in alle staten en schakelt de politie in. Leen geeft Rita de schuld van de hele verdwijning. Ook Mieke en Bart worden opgebeld om Leen te kalmeren. De zaak zet ook Veronique aan het denken over de band met haar zoon. Zal ze opnieuw contact opnemen met Cédric? Ondertussen krijgt Marie-Rose de moeilijke taak om het slechte nieuws aan Anna en Albert te vertellen. Nu Trudy Bart heeft geconfronteerd met zijn overspel, vallen er harde woorden. Jelle lijdt onder de spanningen maar Trudy spreekt met Peter en Bart af of nog niets tegen de kinderen te zeggen. Bart maakt definitief een einde aan zijn affaire met Greet maar is dat genoeg voor Trudy om hem te vergeven? Dirk en Nathalie krijgen een inbreker over de vloer...

Aflevering 47 (#5152) - dinsdag 29 oktober 2013

Er is nog steeds geen spoor van de kleine Arthur. Leen is rusteloos en weet met zichzelf geen blijf. Rita worstelt met gewetensproblemen. Jan en Linda proberen Leen zo goed mogelijk te troosten. Bart vraagt Trudy om vergiffenis maar Trudy is niet van plan om hem te vergeven zonder een deftige uitleg. Veronique maakt werk van haar plan om Cédric naar België te laten overkomen. Marie-Rose en Rudi zijn dolenthousiast maar denkt Cédric er ook zo over? Arno betrapt zijn vader met een sigaret. Charlotte, Guido en Elias bedenken een nieuw plan om geld in te zamelen.

Aflevering 48 (#5153) - woensdag 30 oktober 2013

Er wordt een grootscheepse zoekactie op poten gezet om de kleine Arthur terug te vinden. Rita heeft het emotioneel erg moeilijk. Peter confronteert Bart met wat hij Trudy heeft aangedaan. Ondertussen ondervindt Bart dat het alsmaar moeilijker wordt om de kinderen buiten zijn relatieproblemen te houden. Stefanie en Liesbeth proberen uit te zoeken wat Benny en Arno in het schild voeren.

Aflevering 49 (#5154) - donderdag 31 oktober 2013

De politie voert nieuwe ondervragingen uit. Vooral Bart brengt zijn zus ongewild in een erg lastig parket. Ondertussen heeft Rita het gevoel dat iedereen haar verantwoordelijk acht voor de verdwijning van Arthur. Bart weet niet hoe hij Trudy moet duidelijk maken dat hij van haar houdt en neemt dan maar een drastische beslissing. Charlotte, Guido en Elias beginnen een handeltje in oud ijzer.

Aflevering 50 (#5155) - vrijdag 1 november 2013

June doet een onthutsende ontdekking wanneer ze Peter en Trudy samen aantreft in de zetel. Bart is ondertussen ongerust omdat Trudy niet naar huis is gekomen. Benny komt te weten dat Arno rookt. Veronique is blij dat ze Cédric zal terugzien, maar kampt tegelijkertijd met angst. Mieke vindt dat de band tussen haar en Gérard alsmaar beter wordt. Niets is echter minder waar wanneer Mieke over een rusthuis begint. Familie en vrienden van Leen organiseren een grote flyeractie voor Arthur. Dirk verliest de groep en verdwaalt in de stad. Nathalie is doodongerust. Leen zelf wordt ondertussen hard aangepakt door de onderzoeksrechter. De situatie wordt Rita te veel en ze grijpt terug naar de fles.