FANDOM

Week 10

Week 11

Week 12

Aflevering 51 (#5156) - maandag 4 november 2013

Rita is in allerijl in het ziekenhuis opgenomen. Haar toestand is zorgwekkend en ze wordt in een kunstmatige coma gehouden wegens een hersentrauma. Zowel Jan als Danny worstelen met schuldgevoelens. Leen is de wanhoop nabij omdat er nog steeds geen spoor is van Arthur. Ook de beschuldigingen van de politie is ze meer dan beu. Veronique is zenuwachtig omdat ze Cédric mag ophalen op de luchthaven. Ook Marie-Rose kan niet wachten om haar kleinzoon terug te zien maar de aankomst van Cédric verloopt minder vlot dan verwacht. Trudy weigert nog met Bart te praten. Mathias moet zijn verantwoordelijkheid als wijkburgemeester opnemen nu de buurt wordt geteisterd door een inbraakplaag.

Aflevering 52 (#5157) - dinsdag 5 november 2013

Leen ontdekt dat er spullen van Arthur gestolen zijn uit haar appartement. De politie blijft haar echter met achterdocht behandelen. De situatie van Rita verbetert niet. Danny blijft dag en nacht bij haar waken omdat hij zich schuldig voelt. Liesbeth treft een aansteker aan in de broek van Benny. Kan hij blijven ontkennen dat hij terug rookt? Cédric gedraagt zich met de minuut onhebbelijker. Veronique vreest voor de gevolgen als Anna per se haar achterkleinkind wil bezoeken. Rudi probeert met de oplossing te komen door een uitstapje naar Brussel te plannen. June raadt Bart aan om openlijk met Trudy te praten over zijn verhouding met Greet. Trudy kan het hem echter nog steeds niet vergeven. Mathias heeft van de politie informatie gekregen over een burgerinformatienetwerk. Mieke maakt zich nog steeds zorgen over Gérard en Germaine. Het gaan van kwaad naar erger met het geheugen van Dirk en Nathalie maakt zich zorgen.

Aflevering 53 (#5158) - woensdag 6 november 2013

Bart probeert voor de kinderen te verbergen dat hij elke nacht op de zetel moet slapen. Ondertussen wil Trudy nog steeds dat hij van werk verandert. De verrassing van Marie-Rose voor Cédric valt bij de tiener niet in goede aarde. Cédric wil niet dat Rudi op de familiefoto staat. Jan heeft het steeds moeilijker met de spanningen rond hem. Liesbeth vermoedt dat Benny terug rookt terwijl Arno zijn vader probeert te helpen met te stoppen. Dirk heeft nog steeds last van zijn lichte hersenschudding. Nathalie begint zich echt zorgen te maken. Mathias heeft een vergadering georganiseerd over de recente inbraakgolf. Didier is geen voorstander van een buurtinformatienetwerk. Rita is ontwaakt uit de coma en Danny wijkt geen moment van haar zijde. Leen denkt te weten wie Arthur heeft ontvoerd.

Aflevering 54 (#5159) - donderdag 7 november 2013

In de Jan & Alleman wacht iedereen vol ongeduld op nieuws van Leen. Benny kan maar niet weerstaan aan de lokroep van zijn pakje sigaretten. Hij krijgt het echter steeds moeilijker om zijn verslaving verborgen te houden. Liesbeth en Stefanie beginnen zich steeds meer vragen te stellen bij het vreemde gedrag van Benny. Marie-Rose en Mathias hebben een slapeloze nacht achter de rug, en dat heeft alles te maken met het buurtinformatienetwerk. Veronique probeert de moeilijke dagen met Cédric van zich af te zetten maar Rudi wil niet dat ze haar relatie met Cédric zomaar links laat liggen.

Aflevering 55 (#5160) - vrijdag 8 november 2013

Het ziet er naar uit dat Benny niet langer kan ontkennen dat hij opnieuw rookt. Louise ontdekt dat Bart op de zetel slaapt. Hij beseft dat de kinderen recht hebben op de waarheid en samen met Trudy besluiten ze om hen de waarheid te vertellen. Evy, Mieke en Niko plannen een stevig feestje. Zjef heeft zo zijn redenen om het avondje stappen aan zich voorbij te laten gaan. Zijn huisgenoten vinden het echter vreemd dat Zjef liever thuis blijft dan met hen uit te gaan. De doeltreffendheid van het buurtinformatienetwerk wordt in twijfel getrokken wanneer er nieuwe inbraken plaatsvinden. Didier grijpt de gelegenheid aan om een burgerwacht op te richten.