FANDOM

Week 13

Week 14

Week 15

Aflevering 66 (#5171) - maandag 25 november 2013

Een patrouille van de burgerwacht loopt helemaal uit de hand. Er wordt een schot gelost en één van de inbrekers is geraakt. Voor Mathias de aanleiding om de burgerwacht te ontbinden, maar daar denkt Didier anders over. De inbrekers zetten ondertusse Linda onder druk om hun gewonde kompaan Anthony te verzorgen. Dirk voelt zich slecht na de mislukte fotoshoot en hij is zelfs van plan om nooit meer foto's te maken. Trudy en Nathalie gaan met de moed der wanhoop op zoek naar besparingsmogelijkheden voor de Foodbar in Antwerpen. Zjef wordt verrast door zijn vrienden wanneer ze samen met hem een gezelschapsspel willen spelen. 

Aflevering 67 (#5172) - dinsdag 26 november 2013

Linda wil de gewonde inbreker Anthony niet langer verzorgen, maar wordt afgedreigd door zijn twee kompanen. Linda heeft geen andere keuze omdat ze bang is dat ze Guido iets zullen aandoen. Peter steigert wanneer hij verneemt dat Veronique de prijzen in de Antwerpse Foodbar drastisch heeft verlaagd. Trudy en Bart hebben hun eerste sessie bij relatietherapeute Natasha maar dit gesprek verloopt niet zonder de nodige moeilijkheden. Rita spreekt klare taal met Danny. Ze wil namelijk geen relatie met hem en voor Danny betekent dat ook het einde van hun vriendschap. In de Foodbar merkt Liesbeth op dat een klant openlijk flirt met Zjef. Dirk wordt door de politie opgepakt op verdenking van inbraak...

Aflevering 68 (#5173) - woensdag 27 november 2013

Terwijl Bart en Trudy voor de zoveelste keer ruziemaken over hun relatietherapie, staat er plots een onverwachte gast aan hun deur. Hanne is teruggekeerd uit de VS en is van plan om haar vader en Trudy terug te herenigen. Veronique geeft Nathalie de opdracht om een locatie te zoeken voor een derde Foodbar in Gent. Zij stelt zich ondertussen steeds meer vragen bij Dirks mentale toestand. Dankzij een licht duwtje in de rug van Liesbeth, slaagt Zjef erin een date te versieren met de knappe Marijn. Linda is in alle staten wanneer Guido niet thuiskomt na school. Hebben de inbrekers hem iets aangedaan?

Aflevering 69 (#5174) - donderdag 28 november 2013

Bart schakelt Hanne in om met Trudy te praten. Hij hoopt op deze manier om zijn relatie toch nog te redden. Linda probeert het vertrouwen van de gewonde inbreker Anthony te winnen, maar dat is buiten Keith gerekend. Hij voert de druk op Linda op door onverwacht in de Jan & Alleman op te duiken. Peter gaat opnieuw in de clinch met zijn zus, die op haar beurt Nathalie op haar plaats zet. Hanne heeft haar zinnen gezet op een job als ontwerpster bij VDB en bovendien heeft ze kriebels in de buik wanneer ze ontwerper Rudi ontmoet. Zjef is zenuwachtig voor zijn eerste date met Marijn.

Aflevering 70 (#5175) - vrijdag 29 november 2013

Marijn heeft de nacht doorgebracht bij Zjef. De huisgenoten van Zjef kijken dan ook raar op wanneer ze Marijn 's morgens tegen het lijf lopen. Trudy wil dat Bart tijdelijk een ander onderkomen zoekt. Bart besluit dan maar aan te kloppen bij Leen. Arno klaagt bij Dirk over de ongelijke werkverdeling. Mathias' wijn valt in de smaak bij de kookclub en hij wordt benoemd tot sommelier. Hanne gaat solliciteren bij Fashion maar ze is zenuwachtig. Dirk stort zijn hart uit bij Rita. Didier en twee van zijn kompanen krijgen een noodoproep binnen...