FANDOM

Week 1

Week 2

Week 3

Aflevering 6 (#5111) - maandag 2 september 2013

Liesbeth vindt dat Arno te veel hooi op zijn vork neemt met het ontwerp van de Fashion-website. Arno werkt geregeld de hele nacht door en moet bovendien leren voor zijn herexamens. Linda en Mieke starten vandaag als zelfstandige thuisverpleegster. Ook Zjef begint aan zijn eerste werkdag in de Foodbar. Het is voor de jongeman nog eventjes wennen aan de nieuwe omgeving en ook het hogewerktempo lijkt een probleem te zijn voor de perfectionistische Zjef. Jan is ervan overtuigd dat zijn kleinzoon een huilbaby is en hij wil dat kost was kost bewijzen aan Niko . Linda dringt er bij Leen op aan om tijd te nemen voor zichzelf. Evy heeft een huis gevonden en is dolenthousiast. Rudi verstopt zich in de Foodbar voor Veronique omdat hij niet wil gaan werken. Louise heeft zich stiekem ingeschreven voor de clip-dance en daar is Trudy het helemaal niet mee eens. Ook June heeft dezelfde mening maar Peter besluit zijn dochter te steunen.

Aflevering 7 (#5112) - dinsdag 3 september 2013

Bart wil dat Greet hem niet meer thuis contacteert. June voelt zich buitengesloten en vraagt Peter om aan hetzelfde zeel te trekken wat de opvoeding van Louise betreft. Evy raadt Rudi aan om de situatie met Veronique niet verder op de spits te drijven. Feit is dat Rudi nog steeds geen zin heeft om met Veronique samen te werken. Leen geeft zichzelf de schuld van het feit dat Arthur zoveel weent. Linda schakelt Mieke en Evy in om haar stiefzus mee op sleeptouw te nemen. Leen leert iemand kennen maar die gaat er al snel vandoor wanneer Leen over haar zoontje begint te praten. Zjef lijkt een boon te hebben voor Evy en dat is Liesbeth niet ontgaan. Carla kan aan de slag bij de oude job van Liesbeth. Rita probeert haar vrienden en familie opnieuw te contacteren maar zowel Patrick als Dirk zien het niet meteen zitten om te antwoorden. In de gevangenis maakt Bert kennis met de sluwe Alex die hem kan helpen ontsnappen...

Aflevering 8 (#5113) - woensdag 4 september 2013

Leen heeft het alsmaar moeilijker om liefdevol om te gaan met haar zoontje Arthur. Bart schrijft Jelle in bij de plaatselijke voetbalploeg. Tijdens de training spreekt hij af met Greet. Bij zijn thuiskomst merkt Trudy echter de geur van vrouwenparfum op maar Bart kan snel een smoesje verzinnen. Peter en June hebben een nieuwe aanvaring over de opvoeding van Louise. June voelt zich steeds meer het derde wiel aan de wagen en Louise maakt hier misbruik van door haar vader en June tegen elkaar op te zetten. Liesbeth regelt een afspraakje tussen Stefanie en Zjef. Stefanie ziet dit echter helemaal niet zitten en ze laat Zjef al snel in de steek wanneer die klaarblijkelijk alleen maar oog heeft voor Evy. Rita nodigt enkele familieleden uit voor een kaas- en wijnavond. Marie-Rose twijfelt aan de oprechtheid van Rita en overlegt met Jan en Patrick wat ze best kunnen doen. In de gevangenis maken Bert en Alex  afspraken om te kunnen ontsnappen. De website van Fashion is klaar en Dirk en Arno gaan op zoek naar testpersonen.

Aflevering 9 (#5114) - donderdag 5 september 2013

Peter verneemt dat Véronique Rudi’s ontwerpen heeft afgewezen en eist meer uitleg. Rudi denkt namelijk dat Veronique hem een slechte ontwerper vindt en Peter is van plan het misverstand tussen de twee op te lossen. Leen is de wanhoop nabij wanneer Arthur maar niet wil ophouden met huilen. Benny is ervan overtuigd dat Zjef homo is. Stefanie en Liesbeth denken echter dat hij een oogje heeft op Evy. Ook Rudi is die mening toegedaan. Evy besluit meteen klare taal te spreken en vraagt Zjef op de man af of hij gevoelens heeft voor haar. Het antwoord van Zjef is echter niet meteen wat Evy verwachtte. Louise zet het huis op stelten met haar puberaal gedrag. Trudy heeft Barts steun meer dan ooit nodig maar Bart besluit zich erbuiten te houden. Ook tussen Peter en June gaat het slecht dankzij de tussenkomst van Louise. Anna twijfelt of ze Rita nog een nieuwe kans wil geven maar Marie-Rose en Albert vinden dat Rita haar best doet. Dankzij Carla krijgt Rudi het idee om voor de nieuwe collectie samen te werken met ShoeDiscount. Jan en Linda gaan samen shoppen voor een nieuwe zetel. De website van Fashion is klaar en Arno en Dirk proberen ze te testen.

Aflevering 10 (#5115) - vrijdag 6 september 2013

Leen, Linda en Jan kampen met een slaaptekort. Ze denken erover Arthur te laten onderzoeken door een specialist. Leen vertelt vervolgens aan Linda dat ze geen band voelt met Arthur en dat zou wel eens de oorzaak van zijn geween kunnen zijn. Bart heeft last van wroeging en maakt een einde aan zijn verhouding met Greet. Hij is echter verbaasd van haar reactie. Ondertussen zet Louise weer het huis op stelten door te laat naar huis te komen. Trudy is dan ook woedend wanneer ze te weten komt dat haar dochter alcohol gedronken heeft. Rudi vertelt aan Veronique dat hij toch zal meerwerken aan de wedstrijd. Evy gaat ondertussen een bezoekje brengen aan de ShoeDiscount om een deal te sluiten tussen hen en Fashion voor de nieuwe collectie. Danny vreest dat er niet veel volk zal opdagen voor Rita’s kaas- en wijnavond en wil haar behoeden voor een teleurstelling. De avond zelf krijgt Rita enkel bezoek van Marie-Rose die haar probeert te helpen met goede raad. De website van Fashion gaat online. Zjef vertelt aan Liesbeth dat hij homo is. Wanneer hij die avond uit gaat, wordt hij aangevallen door een groepje jongeren. Ook Niko deelt in de klappen.