FANDOM

Week 22

Week 23

Week 24

Aflevering 111 (#5216) - maandag 27 januari 2014

Aflevering 112 (#5217) - dinsdag 28 januari 2014

Nathalie is bang om Dirk nog alleen te laten nadat hij de melk op het vuur heeft laten staan. Bovendien lijkt hij iets te verzwijgen voor haar. Mieke vertelt haar huisgenoten dat ze verliefd is op Sébastien. Vooral Niko heeft dit nieuws niet zien aankomen en hij reageert bijzonder koeltjes. Mathias is verbaasd wanneer hij van Agnes een telefoontje krijgt met de vraag of Delphine raar doet de laatste tijd. Delphine vertelt hem dat Agnes zeer labiel is de laatste tijd. Stefanie en Arno proberen Raf, de vriend van Jens, op te sporen maar deze zoektocht is geen groot succes. 

Aflevering 113 (#5218) - woensdag 29 januari 2014

Aflevering 114 (#5219) - donderdag 30 januari 2014

Aflevering 115 (#5220) - vrijdag 31 januari 2014

Fashionaria, de nieuwe bvba van Veronique, blijft bij iedereen achterdocht opwekken. Mathias en Peter hebben vooral hun twijfels. Agnes ontdekt dat Delphine haar medicijnen niet neemt en treft ook de foto met haar 'targets' aan in haar handtas. Mieke doet alle moeite van de wereld om de band tussen haar vrienden en Sébastien te verbeteren, maar vooral Niko blijft erg kritisch. Tijdens een etentje blijkt nog maar eens dat Sébastien het niet kan vinden met Miekes vrienden. Peter komt bij de gynaecoloog te weten dat June nooit zwanger is geweest. Tussen hem en June lopen de gemoederen hoog op en hij zet haar voor de tweede maal op straat. Hannah ontvangt een brief van Dior. Liesbeth kan met de hulp van haar gezin en Rita tot bij Benny geraken zonder door de politie gevolgd te worden.