FANDOM

Week 23

Week 24

Week 25

Aflevering 116 (#5221) - maandag 3 februari 2014

Benny heeft een tekening gemaakt van de man die hij in de parkeergarage van Jens heeft gezien op de avond van de moord. Hij hoopt dat Stefanie zich kan herinneren wie de man juist is. Peter beseft dat zijn huwelijk met June wel eens definitief voorbij zou kunnen zijn. Er wacht hem de moeilijke taak om Louise in te lichten. Maar June besluit zich niet zomaar gewonnen te geven en ze haalt er een advocaat bij. Sébastien hoort Zjef uit over de vroegere relaties van Mieke. Wat hij te horen krijgt, bevalt hem allerminst en er vallen grove beschuldigingen. Mathias en Marie-Rose krijgen er een nieuwe logé bij wanneer Agnes besluit om in het land te blijven.

Aflevering 117 (#5222) - dinsdag 4 februari 2014

De hele familie reageert geschokt op de breuk tussen Peter en June. Vooral Louise heeft het moeilijk. Agnes heeft haar broer Mathias iets op te biechten over Delphine. Zijn reactie brengt haar helemaal van slag. Delphine wil het liefst dat haar moeder zo snel mogelijk weer naar Frankrijk vertrekt. Dirk wil zich voorbereiden op het ergste en schrijft samen met Nathalie zijn wilsbeschikking. Benny doet op het internet een ontdekking die voor een doorbraak kan zorgen in het onderzoek naar de moord op Jens. Hij heeft namelijk Raf, een vriend van Jens, herkent. Veronique verneemt dat Hannah een jobaanbieding heeft gekregen van Dior. Rudi is bang dat ze Hannah zullen verliezen. 

Aflevering 118 (#5223) - woensdag 5 februari 2014

Rita vraagt Bart om de ontdekking van Benny door te geven aan de politie. Ondertussen broedt Arno zelf op een plan om de vermoedelijke moordenaar van Jens te pakken. Dirk en Nathalie komen tijdens een gesprek met Leen voor een onaangename verrassing te staan en Nathalie beseft dat ze misschien wel veel te vroeg afscheid van hem zal moeten nemen. Agnes biedt Mathias haar verontschuldigingen aan, maar dat is niet naar de wens van Delphine. Hannah twijfelt of ze Rudi en Veronique moet inlichten over de jobaanbieding van Dior. Mieke is de opmerkingen van Niko over haar nieuwe vriend grondig beu en beslist om hem hierover aan te spreken. Séba komt met een verrassend voorstel.

Aflevering 119 (#5224) - donderdag 6 februari 2014

Véronique roept Hanne op het matje. De politie wil weten waar Bart de nieuwe informatie over de moord op Jens vandaan heeft en voelt hem aan de tand. Bart vertelt hen alles wat hij weet en dreigt zo Benny in gevaar te brengen. Mieke moet een belangrijke beslissing nemen. 's Avonds lopen de spanningen tussen Niko en Séba hoog op. Peter heeft beslist hoe hij de toekomst van June ziet binnen het bedrijf. Véronique is niet akkoord, maar krijgt even later een verrassend voorstel van June.

Aflevering 120 (#5225) - vrijdag 7 februari 2014

Mieke krijgt eindelijk het ware gelaat van Séba te zien en zoekt troost bij haar vrienden. Véronique wil dat Hanne haar contract tekent en schakelt de hulp in van Rudi. De Raad van Bestuur moet ondertussen beslissen over de toekomst van June binnen VDB. De vergadering wordt echter grondig verstoord... Dirk heeft een slechte dag, maar bloeit weer helemaal open tijdens het zang- en muziekfeest van Jan. Arno heeft een geheime afspraak met Raf, de vermoedelijke moordenaar van Jens.