FANDOM

Week 25

Week 26

Week 27

Aflevering 126 (#5231) - maandag 17 februari 2014

De modeshow van Rudi is een groot succes. Vooral de verrassende afloop haalt de pers. Enkel Hanne heeft het moeilijk met de onverwachte wending. Evy moet bij VDB steeds meer hooi op haar vork nemen. Bij de zoveelste opdracht die Véronique haar geeft, is de maat vol. Patrick en Agnes leren elkaar beter kennen. Nathalie is bang dat de situatie met Dirk heel snel achteruit zal gaan en hij geen heldere momenten meer zal hebben. Ze vraagt Leen om hulp. Delphine vertoeft steeds vaker in de buurt van Peter en Louise.  

Aflevering 127 (#5232) - dinsdag 18 februari 2014

Jake is naar België afgezakt om Arthur te zien. Leen heeft tijd nodig om na te denken. Liesbeth heeft stress omdat Bart en Trudy komen eten. Hanne heeft het moeilijk om nog bij Fashion te werken nu Rudi en Véronique verloofd zijn. Tegenover vrienden en familie houdt ze zich sterk, tot het plots allemaal te veel wordt. Delphine en Mathias richten officieel hun bedrijf Bio-Made op.

Aflevering 128 (#5233) - woensdag 19 februari 2014

Jake probeert Jan van zijn goede bedoelingen te overtuigen. Leen hakt ondertussen een knoop door. Agnes en Patrick besluiten samen een fietstocht te maken. Delphine doet haar uiterste best om zich onmisbaar te maken bij Peter. Nathalie bereidt samen met Leen de documenten voor Dirks euthanasie voor. Wanneer Niko in een verstrooide bui bijna een ongeval veroorzaakt, krijgt hij af te rekenen met een erg agressieve chauffeur...   

Aflevering 129 (#5234) - donderdag 20 februari 2014

Nu Jake zijn zoon heeft gezien, wil hij meer. Hij vraagt Leen om een volledige dag met zijn zoon door te brengen. Jan heeft een slecht voorgevoel. Hanne is lusteloos en en wil niet langer met Rudi samenwerken. Ze krijgt een nieuwe energieboost wanneer Jelle haar vraagt om een outfit voor zijn lentefeest te ontwerpen. Delphine slaagt erin de sleutel van Peters loft te bemachtigen. Agnes doorziet het spelletje van haar dochter, maar stuit op ongeloof.    

Aflevering 130 (#5235) - vrijdag 21 februari 2014

Delphine gaaft verder in het privéleven van Peter. Hanne stort zich enthousiast op het ontwerpen van Jelles kostuum voor zijn lentefeest. Véronique is van mening dat Trudy de Foodbar vewaarloost en pakt haar hart aan. Ook Liesbeth en Evy delen in de klappen. Jake mag van Leen een hele dag met Arthur op stap gaan. Ze slaat echter in paniek wanneer hij niet op het afgesproken tijdstip terugkeert en bovendien onbereikbaar is... Ook Niko komt voor een onaangename verrassing te staan.