FANDOM

Week 2

Week 3

Week 4

Aflevering 11 (#5116) - maandag 9 september 2013

De klikcijfers van de nieuwe website van Fashion zijn bekend gemaakt en dat zorgt meteen voor paniek. Dirk en Arno moeten een manier zoeken om meer promo te maken voor de website. Zjef keert alsmaar meer in zichzelf sinds de aanval. Niko vreest dat zijn vroegere vrienden meer weten en voelt zich schuldig. Zjef vertelt echter aan Liesbeth dat de jongeren hem viseerden omdat hij homo is. Trudy en Peter hebben een goed gesprek over de opvoeding van Louise. June is jaloers en stelt zich vragen bij de steeds innigere band die de twee lijken te hebben. Rita is blij dat Marie-Rose toenadering heeft gezocht maar ze wil ook de rest van de familie terugzien. Het gaat steeds slechter met Leen dankzij het gehuil van Arthur. Ze is overtuigd dat Arthur haar niet graag ziet. Bart heeft gebroken met Greet maar kan zijn jaloezie niet verstoppen wanneer ze openlijk met een andere man flirt. Rudi klopt overuren om de ontwerpen voor de stad klaar te krijgen. En hij is niet de enige die nog laat aan het werk is... In de gevangenis kan Bert bewaker Daniel overtuigen om met hem samen te werken. 

Aflevering 12 (#5117) - dinsdag 10 september 2013

Rudi werkt keihard, maar niet hard genoeg volgens Veronique. De vechtpartij laat Niko niet los. Hij besluit op zoek te gaan naar de daders. Ondertussen durft Zjef niet op te biechten dat de aanvallers eigenlijk hem viseerden. Leen s kookpunt is bijna bereikt. Ze kan de situatie met huilbaby Arthur niet meer aan. Rita zoekt toenadering tot de familie en wil tonen dat ze een succesvol traject aflegt bij de AA. Ze heeft een goed gesprek met Jan en Patrick maar beide heren zijn niet bereid om met haar mee te gaan naar de AA. June en Trudy hebben op het werk een aanvaring over Peter. Dirk en Arno zijn nog steeds op zoek naar manieren om hun website te promoten. Evy vreest dat haar droom om een huis te kopen nog niet meteen zal uitkomen. De nieuwe meubels van Jan en Linda worden besteld. Trudy voelt dat Bart met iets zit en ontdekt dat hij gelogen heeft...

Aflevering 13 (#5118) - woensdag 11 september 2013

Leen krijgt de zorg voor Arthur nauwelijks gecombineerd met haar drukke job als huisarts. Guido is voor de eerste keer babysitter van dienst. Dankzij de hulp van Jan blijkt Guido een natuurtalent te zijn en daar besluit Leen gebruik van te maken. Bart moet snel een uitvlucht voor zijn leugen bedenken waardoor Trudy achterdochtig begint te worden. Het volgt later weer tot een discussie wanneer Bart te laat was voor de voetbaltraining van Jelle. Peter vindt dat Veronique Rudi te hard aanpakt wanneer ze zijn schetsen aan het verbeteren is. Veronique vertelt echter aan Rudi dat ze tevreden is met zijn ontwerpen waardoor Rudi eindelijk de erkenning krijgt die hij wou. Zjef biecht aan Niko op dat hun aanvallers achter hem aanzaten omdat hij homo is. Niko kan niet geloven dat Zjef tegen hem geloven heeft. Rita brengt een bezoekje aan Marie-Rose en vraagt haar mee naar de bijeenkomst van de AA. Bert krijgt in de gevangenis bezoek van een ex-crimineel die hem kan helpen te ontsnappen. 

Aflevering 14 (#5119) - donderdag 12 september 2013

Bart wordt geplaagd door schuldgevoelens tegenover Trudy, maar kan zijn minnares maar niet uit het hoofd zetten. Trudy vertelt ondertussen aan Peter dat Bart enorm veranderd is sinds dat hij opnieuw beginnen werken is. Een intiem moment wordt verstoord door June die wil dat Peter eventjes afstand neemt van zijn ex-vrouw. Peters website is een grote ramp. Gelukkig blijft het personeel van Fashion als één blok achter hem staan. Nathalie doet haar best om verschillende PR-campagnes op te starten maar Dirk is niet altijd akkoord met haar ideeën. Jan wil de wielerclub nieuw leven inblazen en roept iedereen bij elkaar voor een vergadering. Mathias komt met het idee om een etentje te organiseren maar zonder de vrouwen. Marie-Rose gaat met Rita mee naar een bijeenkomst van de AA en ze heeft veel respect gekregen voor Rita. Evy moet de plaats van Zjef innemen in de Foodbar wanneer deze zich ziek meldt en dat is niet volledig naar haar zin. Leen vindt haarzelf een slechte moeder en ze denkt dat ze geen kindje verdient. Rudi en Veronique hebben heel de nacht doorgewerkt aan de opdracht voor de gemeente en daar stelt June zich vragen bij.

Aflevering 15 (#5120) - vrijdag 13 september 2013

Voor Veronique en Rudi breekt de grote dag aan: vandaag presenteren ze hun concept aan de jury van de stad. Rudi wil echter nog een paar aanpassingen doorvoeren aan het concept en daar is Veronique allesbehalve tevreden mee. Evy is nog altijd op zoek naar een eigen stekje. Die zoektocht verloopt echter allesbehalve vlot. Wanneer ze haar droomhuis toch gevonden heeft, blijkt het veel te duur te zijn. Louise maakt iedereen gek met haar spelletjes. Trudy ontdekt bovendien dat haar dochter een vriendje heeft. Trudy weet niet meer hoe ze haar dochter moet aanpakken en stort in. Dirk en Nathalie hebben een aanvaring over de website van Fashion. Leen krijgt in haar dokterspraktijk bezoek van een patiënte die een miskraam heeft gehad. Ze geeft Leen de schuld en wil naar de Orde der Geneesheren stappen. Mathias vertelt aan Marie-Rose dat de wielerclub een etentje gaat organiseren. Evy moet opnieuw invallen voor Zjef. Niko besluit om hem een bezoekje te brengen en hij kan Zjef overtuigen om naar de politie te stappen en terug te gaan werken.