FANDOM

Week 33

Week 34

Week 35

Aflevering 166 (#5271) - maandag 14 april 2014

Stefanie is bloednerveus voor het praktisch examen van haar workshop filmgrime. Benny hongert zich uit om er goed uit te zien in de sauna. Hij kan zijn dieet echter niet langer verbergen voor zijn familie. Nu Peter op reis vertrekt, beseft Véronique dat ze twee weken vrij spel heeft bij VDB. Linda is jarig en dat wordt gevierd. Delphine is via Bart het adres van Bernard te weten gekomen en volgt hem met haar motor tot bij de loods.

Aflevering 167 (#5272) - dinsdag 15 april 2014

Benny is zenuwachtig voor het bezoek aan het wellnesscentrum. Nathalie denkt eraan om terug te keren naar Amerika. Omdat Dirk enkele facturen vergeten te betalen is, wordt Arno door de rechtbank voor de keuze gesteld: of hij lost alle schulden in of AdWeb wordt failliet verklaard. Bernard komt Delphine afdreigen bij VDB.

Aflevering 168 (#5273) - woensdag 16 april 2014

Zjef is teleurgesteld wanneer niemand hem wil vergezellen op de pokeravond in de Jan & Alleman. Arno doet er alles aan om AdWeb te redden, tegen het advies van zijn ouders in. Evy voelt zich niet goed bij Andreas' sensatiezucht en maakt duidelijk dat dit niet de manier is waarop ze wil werken. Nathalie ontdekt dat Justin haar vlucht naar de States heeft geannuleerd.

Aflevering 169 (#5274) - donderdag 17 april 2014

Mathias betrapt Delphine met een enorme som geld. Véronique verrast iedereen door een volledige dag vrij te maken voor Cédric. Bart is op zoek naar een origineel verjaardagscadeau voor Hanne en roept de hulp in van Jelle en Louise. Zjef belandt in de Jan & Alleman aan een tafel waar stiekem voor geld wordt gepokerd.

Aflevering 170 (#5275) - vrijdag 18 april 2014

Delphine is erg prikkelbaar door de dreigementen van Bernard. Wanneer ze zich volledig in het nauw gedreven voelt, dreigt de situatie helemaal uit de hand te lopen. Nathalie vraagt Trudy om haar ontslagbrief te overhandigen aan Peter. Koen Daelman benadert Jan met het voorstel om voor geld te pokeren in de Jan & Alleman.