FANDOM

Week 35

Week 36

Week 37

Aflevering 176 (#5281) - maandag 28 april 2014

Mathias en Delphine hebben de biozwendel dan toch aangegeven bij de politie. Delphine heeft een idee om Bernard Cryns te kunnen vatten. Nathalie gaat terug aan het werk bij VDB, maar beseft dat haar toekomst ergens anders ligt. Justin en Trudy hebben het er erg moeilijk mee. Peter keert terug van een rustgevende reis, maar wordt bij VDB alweer met nieuwe stress geconfronteerd. Hij vermoedt namelijk dat Marie-Rose verzwijgt wat Véronique in het schild voert. Evy en Mieke hebben stilaan genoeg van de ruzies tussen Niko en Zjef.

Aflevering 177 (#5282) - dinsdag 29 april 2014

Delphine en Mathias proberen Bernard in de val te lokken en hem tot bekentenissen te dwingen. De verrassing is groot wanneer de man plots Delphine aanduidt als medeplichtige... Zij stuit op extra problemen nu Peter beslist heeft om voortaan geen nieuwe liefde in zijn leven toe te laten. Justin vertrekt terug naar de States, zij het met een dubbel gevoel. Véronique heeft het gehad met de bemoeienissen van Marie-Rose en kondigt haar vertrek aan. Rita heeft het nog steeds ontzettend moeilijk...

Aflevering 178 (#5283) - woensdag 30 april 2014

Agnes vertrouwt Delphine niet en denkt dat haar dochter meer weet over de biofraude. Mathias wil ondertussen zo snel mogelijk de klanten informeren. Nathalie maakt haar plannen om terug te keren naar New York concreet en stelt haar inboedel te koop. Peter wordt afgescheept door Elise Casters. Zeer tegen de zin van Rudi, die nu opgescheept zit met modellen die hij niet heeft gekozen. Véronique treft verdere voorbereidingen om van start te gaan met haar eigen bedrijf. Rudi heeft ondertussen een afspraakje met Jonas.

Aflevering 179 (#5284) - donderdag 1 mei 2014

Evy, Niko en Mieke trekken er een dagje op uit. Zjef heeft zo zijn redenen om thuis te blijven. Nathalie neemt afscheid van haar appartement en is verrast door het afscheidsfeestje in de Foodbar. Rita heeft het moeilijk en praat met Jan over haar twijfels. Rudi is verbaasd wanneer Véronique hem vraagt om bij haar in te trekken.

Aflevering 180 (#5285) - vrijdag 2 mei 2014

Niko is ervan overtuigd dat Zjef een gokverslaving heeft en maakt zich ernstig zorgen. Delphine wil weten wat Véronique van plan is en doorzoekt haar spullen. Véronique stelt zich ondertussen vragen bij de aandacht die Rudi besteedt aan Jonas. Jelle nodigt op eigen houtje de familie uit op zijn communiefeest. Patrick en Agnes maken zich klaar voor hun vertrek naar Frankrijk, terwijl Nathalie het vliegtuig richting Amerika neemt. Marie-Rose betrapt Rita met haar verloren halssnoer in de hand...