FANDOM

Week 5

Week 6

Week 7

Aflevering 26 (#5131) - maandag 30 september 2013

June besluit de problemen met Louise helemaal anders aan te pakken en dat werpt meteen zijn vruchten af. Bij VDB is de date van Veronique en Rudi het gespreksonderwerp bij uitstek. Zelf willen ze echter niets lossen. Leen dringt er bij Bart op aan zijn verhouding met Greet te beëindigen. Bart dringt er op zijn beurt bij zijn zus op aan haar beroepsgeheim te respecteren. Ondertussen begaat Leen bijna een fatale fout met Arthur en beseft ze dat ze hulp nodig heeft. Nathalie is verbaasd wanneer ze van Peter te horen krijgt wat de oorzaak is van de problemen met de website van Fashion. Dirk heeft haar echter een heel ander verhaal op te biechten.

Aflevering 27 (#5132) - dinsdag 1 oktober 2013

Leen krijgt een harde klap te verduren tijdens haar gesprek met de psychologe. Voorlopig krijgt ze veel steun van Rita. Zjef heeft last van een ochtendhumeur en dat zullen Mieke en Evy geweten hebben. Maakt hij wel nog kans? Jan nodigt Anna en Albert uit om naar zijn nieuw interieur te komen kijken. Rudi is verbaasd wanneer Veronique niet op het werk komt opdagen. Bart krijgt de resultaten van zijn bloedonderzoek.

Aflevering 28 (#5133) - woensdag 2 oktober 2013

Bart is van de kaart door het voorstel van Greet om naar een parenclub te gaan. June en Evy sporen Rudi aan om initiatief te nemen naar Veronique toe. Hij rekent echter op Veronique om de eerste stap te zetten maar dat is ze niet meteen van plan. Niko, Mieke en Evy bezoeken samen met Arno en Zjef het huis dat openbaar te koop staat. Ondertussen gaat het van kwaad naar erger met het ochtendhumeur van Zjef. Leen is erg onder de voet van de beslissing die ze heeft moeten nemen om Arthur af te staan. In de gevangenis treft Bert de laatste voorbereidingen voor zijn ontsnapping.

Aflevering 29 (#5134) - donderdag 3 oktober 2013

Arno verwent Mieke en Evy met een uitgebreid ontbijt. Zjef ziet zijn kansen om als vierde huisgenoot uitgekozen te worden dan ook somber in wanneer hij met een excuus de concurrentie komt bekijken. June stelt Louise voor om samen te gaan shoppen. Trudy vindt dat ze gefaald heeft als moeder omdat Louise wel met June wil gaan shoppen maar niet met haar. Bart laat Greet weten dat hij niet kan ingaan op haar voorstel in verband met de parenclub. Rudi denkt de moed gevonden te hebben om klare taal te spreken tegenover Veronique. Leen heeft de moeilijke opdracht om haar vader in te lichten dat ze Arthur heeft proberen te verstikken. Jan en Linda willen dat Arthur zo snel mogelijk terug naar huis komt. 

Aflevering 30 (#5135) - vrijdag 4 oktober 2013

Zjef is ervan overtuigd dat hij het helemaal heeft verkorven bij Mieke, Evy en Niko. Liesbeth raadt hem aan niet op te geven. Arno maakt vervolgens een slechte beurt in het appartement van Mieke. Trudy weet niet wat ze moet denken wanneer ze ontdekt dat Bart een bloedonderzoek heeft ondergaan. Nathalie denkt dat Dirk te veel hooi op zijn vork neemt en maakt zich zorgen. June en Louise zijn gaan shoppen en komen thuis met een indrukwekkende buit. Trudy is echter niet te spreken over bepaalde outfits van haar dochter. Het komt tot een pittige discussie tussen de twee. Rudi besluit de eerste stap te zetten en hij vraagt Veronique mee uit eten. Voor Bert is het grote moment aangebroken. Hij vermoordt Alex en probeert via de ladder te ontsnappen. Zal zijn poging succesvol zijn?