FANDOM

Week 7

Week 8

Week 9

Aflevering 36 (#5141) - maandag 14 oktober 2013

Peter vindt het fijn dat June en Louise het beter met elkaar kunnen vinden. Al twijfelt hij aan de bedoelingen van zijn echtgenote. Bart moet zich steeds meer in bochten wringen om zijn overspel te verbergen. Trudy is zijn geheimzinnige houding beu en dreigt ermee hem te verlaten. Evy, Niko, Mieke en Zjef zijn in de zevende hemel met de aankoop van hun huis. Ze stoten echter meteen op een nieuw obstakel omdat de eigenaar niet meteen de sleutel wil afgeven. Stefanie heeft zich een tweedehands wasbak en haardroger aangeschaft en installeert de toestellen in de living. Veronique en Rudi zijn een koppel maar Veronique wil werk en privé gescheiden houden. Rudi heeft hier echter een andere mening over.

Aflevering 37 (#5142) - dinsdag 15 oktober 2013

Mieke wil designmeubelen kopen voor het nieuwe huis. Evy, Zjef en Niko zijn het hier echter niet mee eens. Waar gaan ze trouwens het geld vandaan halen? Veronique doet het viertal een verrassend voorstel. Arno licht zijn gezin in over zijn plannen om samen met Dirk een bedrijfje op te richten. Stefanie bewijst ondertussen dat ze haar droogkap en wastafel niet voor niets heeft gekocht maar dat zorgt voor problemen met haar ouders. Rudi stelt Veronique voor om te gaan samenwonen maar voor haar gaat het allemaal een beetje te snel. Trudy probeert het terug goed te maken met Bart.

Aflevering 38 (#5143) - woensdag 16 oktober 2013

Mieke neemt afscheid van haar appartement. Ondertussen blijven de discussies met Evy, Niko en Zjef over de inrichting van het huis de kop op steken. June probeert Marie-Rose te tonen dat ze een goede stiefmoeder is voor Louise. Ondertussen probeert ze zo Trudy in een slecht daglicht te plaatsen. Dirk vergeet zijn ochtendafspraak met Arno. Nathalie is bezorgd en denkt dat Dirk te veel stress heeft. Trudy begint steeds meer te denken dat Bart vreemdgaat en gaat de confrontatie aan. Zal hij de waarheid vertellen?

Aflevering 39 (#5144) - donderdag 17 oktober 2013

Mieke vindt geschikte huurders voor haar appartement, maar Jan denkt daar anders over. Hij wil dat zijn dochter haar appartement verhuurd aan een ouders koppel dat geregeld in de Jan & Alleman over de vloer komt. Ze gaat akkoord op een voorwaarde: hij moet het terug goedmaken met Rita. Nathalie is bang dat Dirk nog meer stress zal hebben wanneer hij samen met Arno een bedrijfje opstart. Rudi vindt dat Veronique hun relatie niet au sérieux neemt. Bart komt in steeds nauwere schoentjes te zitten. Stefanie probeert de kamer van Arno in te palmen maar dat lijkt niet te lukken. Patrick denkt de oplossing gevonden te hebben.

Aflevering 40 (#5145) - vrijdag 18 oktober 2013

June vertelt Bart dat ze op de hoogte is van zijn overspel. Ze raadt Trudy raadt aan om Bart te volgen na zijn werk, zodat ze eindelijk gerustgesteld zal zijn. Wat Trudy daar te zien krijgt, is echter niet fraai. Jan excuseert zich bij Rita voor zijn gedrag en zowel Leen als Mieke zijn blij met deze nieuwe wending. Nathalie is blij te horen dat Dirk het rustiger aan wil doen maar zal hij zich aan zijn belofte houden? In het gezin van Liesbeth en Benny zakt de sfeer onder het vriespunt wanneer Stefanie’s wasbak en droogkap verbannen worden naar het atelier van Patrick. Stefanie besluit haar koffers te pakken en ze gaat logeren bij een vriendin.